Bizar: baby met voetjes door baarmoederwand

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 25 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Een vrouw ging naar het ziekenhuis voor controle met 22 weken zwangerschap. Daar werd ontdekt dat de voetjes van de foetus door een scheur in de baarmoederwand in de buikholte zaten.

De vrouw had waarschijnlijk door 5 eerdere zwangerschappen en keizersnedes, zwakke litteken plekken gekregen waardoor dit kon gebeuren.

De baby is gelukkig later via een keizersnede gezond ter wereld gekomen en moeder en zoon maken het goed.

https://www.me-to-we.nl/bizar-gezicht-baby-gaat-met-voeten-door-de-baarmoederwand/

-Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe het verdere verloop en behandelplan is geweest tijdens de zwangerschap.

Lijkt mij ook erg pijnlijk.

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik vond een spiraal door Mn baarmoederwand al pijnlijk:|, ik kan me niet voorstellen hoe dit gevoeld moet hebben..

Gelukkig is het goed afgelopen met beide

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

4. Novi

Novi Niet meer actief

Wat heftig en pijnlijk! Het is toch zo dat na een x aantal keizersnedes een zwangerschap sterk afgeraden wordt?

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Au! Kan kindje heel letterlijk tegen je organen aanschoppen brrr

6. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ja absoluut! In Nederland tenminste. Risico op scheuren van baarmoeder is te groot met grote levensbedreigende gevolgen voor kind en moeder...
    Ik weet niet hoe advies in Amerika is? Maar ga er vanuit dat het daar ook afgeraden wordt.

Deel Deze Pagina