Er zijn volgens mij al meerdere topic's geweest maar ben benieuwd naar jullie tattoo voor/van jullie kindjes. Ik wil graag een tattoo op m'n enkel en daarin iets verwerken voor m'n zoontje en tevens m'n opa, deze komt dan op m'n enkel
Mijne staat er nog niet. Maar ik wil op de zijkant van mijn arm haar naam laten zetten, haar hartslag van in mijn buik en een hartje. Niet heel groot ofzo hoor. Gewoon smal en sierlijk .
Dit is mijn tattoo voor mijn kinderen. Een boom met boeken in de stam, en de namen en geboortedata zijn de titels Bekijk bijlage 388059
Ik wil ook graag een tatoeage maar moet eerst wachten tot ik bevallen ben. Ga ook hartslag van mijn kindje nemen, omdat de zwangerschap niet soepel is verlopen... Bij 20 weken echo ben ik doorgestuurd naar Rotterdam, met de mededeling; "ik zou maar met het ergste rekening houden". Omdat de hartslag van mijn baby te laag was... (70bpm). Later bleek alles normaal te zijn met de baby, maar was er zo van geschrokken.... nu moet ik bijna bevallen van hem.... en daarna, hup de ttatoeërstoel in.