leuk autospeelgoed met 1 jaar?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Athina, Sep 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,819
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,

onze jongste wordt bijna 1. Aangezien ze onze 2e meid is, hebben we al óntzéttend veel spulletjes.

Onze oudste kreeg met haar 1e verjaardag een peuter fauteuiltje - daar heeft ze op gezeten tot haar 2,5 jaar.

Voor de jongste vind ik het dus zó moeilijk. Ik wil eigenlijk iets waar ze ook echt een tijd van profiteerd, maar vind het moeilijk wat.
    (dus als mensen nog andere tips hebben?)

Maar nu vind ze autorijden steeds minder leuk. Haar bananenknuffel die met een ring aan de handgreep boven haar hoofd hing, vind ze ook niet meer boeiend. Dus we bedachten om iets nieuws te kopen als vervanging daarvan. Maar wát?!
    Het moet wel écht leuk zijn ;) . Voor m'n gevoel moet het te vergelijken zijn met dat peuterfauteuiltje... en dat is best moeilijk, want ik vind verder 30 euro ook écht wel genoeg en eigenlijk voor een speelgoedje best veel... Dus het moet dan wel iets érg leuks zijn. Of wat simpelers en dan doen we er wat bij, maar wat dán weer?

Mensen ideeen?

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    Bij de Hema hebben ze nieuw autospeelgoed. 6m plus.. maar mijn mijn zoons (2 en 4!) jatten t van hun kleine broertje:D:D leuke prijs! ze hebben een stuurtje. en een politie auto en een brandweer auto. tis volgens mij nieuw en ik kan het je aanraden
    (als je het alle 3 doet ben je ongeveer 30 euro kwijt! :D)

3. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb toendertijd bij kruidvat van fisherprive een grote spiegel gekocht, die je met klittenband om je hoofdsteun kan vastmaken, maar vaak speelt ie ermee..

je bedoelt toch voor IN de auto!? ....

verder is hij hie op het moemnt ballonnengek, dus heb nu telkens een ballon in mn tas...kan ik opblazen wannee rik wil....ook in de auto!...en daar is ie vaak heel lang zoet mee!

4. misa

misa Niet meer actief

Ook een eigen stoeltje?

5. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    Lol. heb ik mis gelezen. maar zo'n stuurtje kan nog steeds super zijn in de auto! kan ze meesturen ;)

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,819
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @misa: Daar heb ik aan gedacht, maar dan wil ik wat anders, of eventueel met naam, maar ik kan niets geschikts vinden verder. Die fauteuiltjes zijn perfect... En daarbij: Het moet ook niet téveel plek in nemen...

@Jazzie: hihi geeft niet, ik hoopte dat ik het duidelijk had omschreven, maar besefte dat de titel al verwarrend kon zijn.

@Fafje: Een spiegel is wel een goed idee ja :) ! Even kijken wat ik kan vinden voor leuks (met extraatjes eraan ofzo..)

7. fafje

fafje Niet meer actief

Google Images

deze heb ik!...maar vaak heeft ie em liever in zn handen...en speelt dan bijv met het riempje ofzo..hihih

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,819
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    leuk is die :) daar ga ik ook voor kijken - ik heb hem nog niet kunnen vinden...

iemand anders nog tips/ideeen?

Share This Page