Mijn zoon is uit de kindermaatjes gegroeid in broeken. Ik ben dus gaan zoeken naar spijkerbroeken in volwassen maten voor hem. Ik snap alleen niks van de maten. En de broeken die ik gevonden heb kosten 60-80 euro per stuk. Hij is flink in de groei dus dat vind ik veel te duur. Na een half jaar is hij er weer uit gegroeid. Hij is heel lang en mager. Dat is ook een probleem. Lengtemaat 34 (bij wijdte 28) is eigenlijk te kort. Maar ik zie geen langere. Bij andere winkels hebben ze weer gewoon maten als 36 of 54? Dat is dus het maten stukje. Verder dus graag tips voor winkels/ sites waar heren jeans een beetje leuk geprijsd zijn. Het hoeven geen broeken te zijn die jaren meegaan. Hopelijk kunnen jullie me helpen want ik heb helaas niet zoveel verstand van heren kleding. 🙈
Ik weet niet waar je woont maar kijk eens in de outlet centra's zoals batavistad of g star outlet in amsterdam. Hebben ze vaak mooie zittende broeken voor mijn normen normale prijzen.
Mn man draagt het liefste jeans van c&a die kosten iets van 20-30 euro per broek. Maar ik moet toch echt een keer naar de primark lees ik al!
Primark inderdaad. En ik zou naar Arnhem gaan. Nette winkel, al ben ik nooit in Almere geweest, dus daar kan ik niets over zeggen.
Dank voor alle tips dames. Ik ga eerst de Primark maar eens proberen en als ik daar niet slaag de c&a en de WE.
weet niet of die bij jou in de buurt zit maar de new yorker is ook niet duur weet alleen niet hoe de broeken daar vallen..
Hier hetzelfde probleem. Pas ben ik leuk geslaagd bij de jeans centre. 40% korting op alle spijkerbroeken. Ik had er 2 voor 60 euro Bij de WE betaal je ook al snel 60 euro per broek
H&M heb ik qua broeken afgeschreven. Daar kennen ze alleen maar skinny, super skinny en extra skinny of zoiets. Ik heb daar al jaren geen normale jeans meer kunnen ontdekken.