Hallo, Misschien een hele stomme vraag hoor Maar mijn zoontje van 1,5 jaar tekent en kleurt graag. Alleen potloden (welk merk ook) zie je niet goed, hij druk te zachtjes denk ik. Stiften zie je wel maar ook op zijn handjes de tafel enz.. Wat is er nog om mee te kleuren maar wat niet veel schade brengt aan ongelukjes op tafel e.d. Van die krijtjes of krijg je dat niet meer uit kleding? Iemand nog suggesties?
Ik vind de stiften met brede punt van de Hema geweldig. Niet zo snel stuk te krijgen en tot nu toe nog overal uit/af gekregen.
little thum krijtjes, de potloden van nijntje (zitten in zo´n blikje met de vorm van nijntjes hoofd) kleuren ook makkelijk.
De Hema heeft stiften die je zo overal weer af kan wassen (handjes, kleren, tafel). Doekje erover en weer klaar!
Bedankt voor de reacties! Dat word dan naar de Hema... De wascokrijtjes, gaan die nog van de meubels af en uit kleren?
Ik heb van die kleine dikke potloodjes van de wibra. Kleurt ze fijn mee en ook duidelijk. Wasco o.i.d durf ik persoonlijk nog niet aan vanwege het in de mond stoppen.
Wasco krijt heb ik uit kleding gekregen, maar ook uit mijn stoffen bank! Maar ervaring heeft me geleerd dat we voortaan kleuren IN de stoel AAN de tafel.
de stiften van Bic, ze zijn duur maar ideaal! Je kunt ze echt overal vanaf poetsen en ook uit de kleertjes in de was, super
Waskrijtjes, bordkrijtjes met schoolbord is ook erg leuk, het wordt wel rommelig maar alles is zo weer schoon
Hmm het is hier nog nooit gelukt met wasco OP kleren te tekenen eerlijk gezegd Behang wordt lastig.. Maar van de tafel poets ik het met een beetje bluewonder op een doekje. Zeker die klein duimpje krijtjes zijn ideaal. Lekker stevig en niet te lang.. Dus breken ook niet door de midden als je zoontje er eens wat ruwer mee is.
De hema heeft ook van die hele dikke potloden, volgens mij zit er wasco in.. Het is igg heel vet en als je er niet zo hard opdrukt komt er ook een streep uit! Onze vent is er ook druk mee aan het "tekenen". En krijg het ook van de tafel! Ook zijn de dikke potloden goed voor de grip van die kleintjes!
En als je ze nu online koopt bij de Hema gaat er op die emmer stiften ook nog een 90 cent af en gratis thuisbezorgd Dus klaar met 100 stiften voor 3,60
Jaaaa, die zijn echt super! Wij hebben ze ook in huis en echt helemaal goed voor die kleine ukkepukkies!