Momenteel zijn we aan het klussen in ons nieuwe huis. Op de kamer van onze dochter wil ik graag een wand behangen. Heeft iemand nog leuke tips qua behang? Dochter is twee, maar het behang moet ook nog leuk zijn als ze vijf of zes is. Blauw vindt ze mooi. Ik kom prachtig behang tegen, maar dan blijkt het weer om een paneel te gaan wat niet gaat passen (want de wand is groter dan het paneel) of slechts een enkele baan waar je 45,- voor moet betalen.
Ik heb dit behang voor mijn dochter, heeft kleine blauwe stipjes en wat blauw met roze dingen. Ze is nu 7 en het kan nog prima. Ze hebben uit diezelfde lijn ook behang met grote, blauwe cupcakes. Little Star Cupcakes kinder behang 10920 bij Behangwebshop
Wij hebben deze van PIP. Wel prijzig... maar wel lang plezier van. Ze heeft hem al vanaf dat ze 1 is.
Wij hebben deze van PiP. Prijzig idd, maar zo mooi! Zowel mijn dochter als ikzelf zijn er verliefd op hihi
Wij hebben deze voor onze dochter. In het echt is het wel wat kleuriger. De foto is niet zo heel mooi. Bekijk bijlage 429850
Hier deze voor dochter: Kids Club 231038 Butterflies yellow bij Behangwebshop Gek op geel dus maar er is ook een blauwe variant van.
Heb je ook een wandje hiermee behangen of de hele kamer? Ik ben nml. wel benieuwd met welke kleur muurverf je het hebt gecombineerd. Hier ook de pip behangboeken in huis gehad, maar ik twijfel een beetje. Ga in ieder geval de behangwebshop even doorpluizen. Goeie tip.
Ik vind dit zo leuk Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek
Onze dochter heeft deze op haar kamer: AS Creation Kids Party 8563-26 Boomuilen | AS Creation Kids Party | www.behangwereld.nl
Tweeling heeft die van pip ook alleen dan met witte achtergrond. 3 aangesloten zijden behang, 3 zijden latex (L-kamer). Maar ja, er hangt idd wel voor ruim 250 behang aan de muur..
Kijk eens bij behang van onszelf, leuk en origineel. Hier inmiddels al 2,5 jaar op de muur zitten en nog steeds erg blij ermee.