Patty Brard is in het echt helemaal niet zo fantastisch. Verschrikkelijk overdreven. Het is een poos een vriendin van m’n moeder geweest. Ze is wel heel lief hoor maar zo over the top vind ik. Wie ik echt heel erg leuk vind is Patrick Martens. Wat een schat.
Ik twijfel altijd bij Raven van Dorst of die echt zo leuk en grappig is. Sowieso in interviews lees je een hele andere kant. Ik vraag mij altijd af of we de ‘echte’ Raven zien.
Frans Bauer lijkt mij wel het type ‘gezellige buurman’. Verder vraag ik mij bij veel BNers af of zij in het dagelijks leven echt zo leuk zijn. Op TV is veel in scène gezet en moeten dingen op een bepaalde manier over komen, volgens mij.
André van Duin Jochem Meijer Jan Rot, ben oprecht verdrietig dat hij niet meer gaat genezen van kanker, zo’n jong gezin nog. verder ken ik niet veel mensen van tv want ik kijk er zelden naar. Ooit heeft mijn vader in een spelletjes programma mee gedaan. Mochten we allemaal mee naar de opnames. Dat was wel leuk om te zien. Er liepen daar toen wat BN’ers van de oude garde die behoorlijk dronken waren om 1 uur in de middag
Ik ben geen fan van de volgende mensen, maar ze lijken me heel aardig: Jennifer Lawrence (zou ik heel hard mee kunnen lachen denk ik) Matt LeBlanc Samantha Steenwijk Nicolette Kluijver
Ik denk: Jan de Hoop Andre van Duim Bertrie Wieringa en vriend (Dorian) De heren uit Volendam (kees tol, Nick en Simon ed) Liever niet: Wendy van Dijk en Lieke van Lexmond