Ja en dan nog als iemand graag een drankje drinkt? Drank en drugs is helaas ook wel een beetje het wereldje. Ik vind haar zelf een beetje kil overkomen, maar om nu te zeggen dat iemand expres stottert is ook zo wat. Volgensmij heb je dat niet altijd in de hand. Of voert ze al jaren een toneelstukje op?
Ik heb eigenlijk helemaal geen BN’ers waarvan ik denk, oh ja, jou zou ik wel eens willen ontmoeten. Als je een keer iemand tegenkomt dan is dat leuk als je een leuk gesprek hebt. Maar het is ook wel in grote maten een poppenkast waarbij mensen op tv soms heel anders zijn dan in het echt. Weet ik dan weer uit betrouwbare bron Fred van Leer lijkt me wel een aardige gast trouwens.
Het is ook grappig maar het slokt al je energie op en dat constant in de aandacht willen staan: daar kunnen m’n moeder en zus en ik totaal niet tegen. Ik bedoel in de zin van dat je meer met je omgeving bezig bent dan met diegene met wie je in gesprek bent. En zo
Catherine Keyl lijkt me echt een leuke gezellige vrouw! Verder wel een ander soort bekendheid maar Antoine Bodar. Al is het een arrogante kwal volgens m'n moeder, ik denk vooral dat dat nogal een vooroordeel is.
Tjitske Reidinga, Henry van Loon, Anna Drijver en Benja Bruining, Rachel Rosier en Klaas van Kruistem.
Ik heb wel vaker artiesten meegemaakt die van een flinke borrel houden en daardoor mwah niet zo leuk worden. En heel arrogant haha, de 'weet je wel wie ik ben' dronk. Dat is echt heel gênant want mensen die backstage werken zien zoveel artiesten dat ze niet zo snel onder de indruk zijn meer van een artiest haha, als ze al de artiest überhaupt herkennen. Sorry famke Louise... ik ben niet je doelgroep. Of nou ja haar entourage was zo vreselijk 'weet je wel wie ze is' Sanne nog niet meegemaakt overigens backstage
Ik heb niet echt mensen die ik daadwerkelijk zou willen ontmoeten. Emilio Guzman lijkt mij wel interessant. André van Duin lijkt mij gezellig. En helaas leeft ze niet meer, maar ik vond Martine Bijl altijd zo leuk overkomen.
Hoe heet ze van HHB, jannie? Die zou ik wel als buuf willen. Mijn moeder zou zo vriendinnen kunnen worden met haar haha
Verhaal van m'n ex: collega van hem was aan het verhuizen (hier in BE). De Jeugd van Tegenwoordig passeerde er en hebben spontaan een handje toegestoken. Maar nog eens, kan net zo goed "broodje aap" zijn
Katja schuurman via mijn werk mee te maken gehad, wat had die veel noten op haar zang. Sylvie meis ook via mijn werk, hele aardige meid. Hans van Breukelen, aardige gast. Wie mij leuk lijkt, Dinand woesthof.
Toentertijd toen Katje nog ‘Linda, Roos en Jessica’ was hadden ze helemaal veel noten op hun zang. Dat was echt bizar wat die eisten tijdens een interview en opnames Wat wilde ze bij jou?