de titel zegt het al ik ben op zoek naar een leuk bungalowpark om er nog een weekje tussen uit te gaan met mijn man en dochtertje. wie heeft er leuke tips voor een leuk park en welke ook redelijk betaalbaar zijn en leuk voor onze dochter
Kijk eens op www.vakantieveilingen.nl, daar kun je vaak tegen een heel fatsoenlijk bedrag (en soms echt spotgoedkoop) een bungalowtje huren.
oh wij zitten nu voor een weekje bij landal greenparks... in een soort boerderijtje en er is zoveel te doen voor kleine kids hier is echt fantastisch... je hebt ook alles aanwezig in het huisje, kinderbedje, kinderstoelen, een box... het koste ongeveer 300 euro voor 6 dagen....
Zoals Juul zegt, kijk eens op vakantieveilingen.nl Aanmelden en bieden!! Zo had ik laatst voor 1 euro geboden voor een weekje weg. En nog gewonnen ook!
Wij hebben via vrijuit een weekje in België (bij grens Luxemburg) geboekt. Incl. de hond en babypakket (box, ledikant, eetstoel) zijn we dan 150 euro kwijt.
ik ben zelf ook op zoek en bij Landal hebben ze ook leuke aanbiedingen, wanneer wil je weg want het is vaak wel datum gebonden