Welk merk buggy

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door blondie1979, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondie1979

19 jul 2008
    85
    0
    0
    utrecht
    Ik ga volgend weekend op vakantie naar Gran Canaria. Ik wil hiervoor nog een buggy aanschaffen. Iemand ervaring met een handige,goede buggy?

2. blondie1979

19 jul 2008
    85
    0
    0
    utrecht
    O ja als iemand er nog 1tje weet suggesties zijn welkom;)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Weet niet of je er veel geld aan uit wilt geven?

Zo ja dan zijn de buggy's van Maclaren echt super en daar betaal je ook naar, maar zeker het geld waard.

Je kan ook een buggy kopen van de Prenatal van 80 euro is ook prima. Verder veel goede ervaring gehoord om me heen over quiny zapp

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Koelstra simba (heb ik gehoord).

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb een 'simpele' gekocht bij babydump in Gouda. Die was toen in de aanbieding voor 30 euro. Is al een paar jaar geleden, maar functioneert nog steeds!
    Ik wilde er graag een goedkope omdat er met in- en uitladen in het vliegtuig vaak niet zo zuinig mee wordt gedaan....
    Bij het Kruidvat verkopen ze ze soms ook.

Fijne vakantie!!!!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij heben vorig jaar voor de vakantie ook een buggy gekocht, een maclaren quest.
    We wilden eigenlijk een goedkope buggy kopen, maar nadat we in de prenatal verschillende hadden uitgetest, kwamen we echter uit op de duurste, de maclaren!
    Wat een verschil met andere buggy's! Hij rijdt echt super!

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Als het speciaal voor de vakantie is zou ik voor een simpele gaan, maar als het voor algemeen gebruik is rijdt een duurdere idd. vaak veel lekkerder dan een simpele...
    Wij hebben voor 'thuisgebruik' een goede, en speciaal voor de vakanties een 'simpele'. Die kan ook gewoon in ligstand en ziet er best heel goed uit. Hij rijdt alleen wel minder dan onze andere, maar goed, zo veel gebruik ik 'm niet op vakantie. En als je ziet hoe er soms met spullen omgegaan wordt op de vliegvelden durf ik daar de goede buggy niet voor te gebruiken, vandaar!

8. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    en klopt! ;)

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Die heb ik gisteren bekeken, maar wat een rare losse achterflap, daar waait de wind zo doorheen toch? En toen ik hem wou verstellen, had ik de zonnekap/windkap in mijn hand en kreeg ik niet meer goed terug?

10. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Huh das vreemd en klopt niet! Wat betreft die losse achterflap, ik stop die altijd tussen het frame (dacht eerst ook dat dat zo moest)

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heb hem gister nog eens goed bekeken en dat komt doordat de Koelstra helemaal plat kan, zodat je dan die losse flap vast kan zetten. Ik heb voor de Prenatal buggy gekozen, die had dat niet.

Deel Deze Pagina