welke vinden jullie het mooiste...Mats staat op 1, maar ik kwam Jens tegen en vind dat toch ook wel een errug leuke naam
Het grappige aan Mats is, dat de eerste letters van de namen van de opa's en oma's Mats is kwam ik pas later achter MOELIJKKKKKKKKKKKKK
Vind ik echt een hele moeilijke keuze! Vind ze allebei erg leuk, kan echt niet kiezen... Maar denk dat ik toch voor Mats zou gaan, vind ik net wat lekkerder in de mond liggen.
Jens! Zo heet mijn jongste zoontje . Wij vonden het een heel leuke naam en er zit ook een mooie gedachte achter bij ons .
Ik vind Jens ook leuker, maar ik zou in jullie geval voor Mats kiezen (leuk dat 't precies de letters van de opa's/oma's zijn!).
Ik heb op Jens gestemd, vind ik een leuke, stoere naam. Mats vind ik een beetje te hip en doet me denken aan die crackers, Matzes. Daarnaast rijmt het zo op Flats, ook verkeerde associaties. Ik zou dus voor Jens gaan !
Allebei prima namen. Maar bij Mats hoor ik nog steeds Wilander.. Ik vind Mart dan leuker (ondanks dat ik dan ook Visser hoor ). Ik heb dus gekozen voor Jens.
ik heb jens gestemd, maar las pas later dat mats de eerste letters van opa en oma zijn... dan zou ik toch mats kiezen, is een leuke naam met een hele leuke bijkomstigheid!
ja en Jens ruimt op pens nee zo ver ga ik niet nadenken enne Mats te hip??????? deze naam is maar 44 x gegeven in 2010, dus hip valt wel mee...ik geloof dat Jens vaker gegeven is
die discussie hebben mijn vriend en ik al gehad Ik vind Matz mooier, hij Mads..maar Mads vind ik echt lelijk geschreven....dus hebben we beide onze zin niet en sowieso voor de schrijfwijze Mats gekozen