2-pak meisjesboxers - HEMA Tegenwoordig heb je ook andere kleuren bij Hema, NiekeKris. Mijn dochter heeft blauwe, zeegroene, grijze en zwarte boxers van Hema.
Ik ben geen fan van de Hema, maar meisjes ondergoed vind ik prima. Leuke setjes, juist met boxers en het blijft mooi.
Ik weet dat ze die hebben, maar daar passen haar billen en benen drie keer in, dat vind ik niet mooi. En dan wordt de keus dus opeens veel beperkter. Ze hebben trouwens ook licht roze, twee opties daar dus. Maar Ter Stal en Action zit en blijft veel mooier, vind ik. (y)
Flubberonderbroeken zijn inderdaad niet mooi. Mijn dochter heeft daar geen last van. Ze is lang en smal, maar ze heeft wel ronde billen.
Zal per kind qua bouw verschillen natuurlijk, Ik vind Action boxers juist heel groot vallen. Mijn zoon is 120cm bij 18kg (bouw vel over been) en past Hema boxers prima, alleen koop ik dan 110-116 voor hem.
Ik koop er ook vooral onderbroekjes, die vallen ook mooi. Maar hoe het valt kan ook aan jongen/meisje liggen, he? De roze en witte Hema boxers koop ik 86/92.
Ik begin zo langzamerhand te denken dat er wel echt een markt voor is. Inmiddels ben ik redelijk geslaagd, moest hiervoor wel naar drie Hema's, maar we hebben setjes.
Dochter vind dit leuk. Maar zoals je al kunt zien op de site, niet in maat 122. En dit is dus precies het probleem wat ik bedoel. Leuke setjes, maar komen niet in dezelfde maat onderbroek en hemd.
Ik koop ook het liefst een compleet setje. Hema en Zeeman hier ook een drama om wat te kunnen vinden. Slaag af en toe bij de Action maar die heeft vaak de maat van de oudste niet. Koop ze daarom vaak online bij Bonprix: Ondergoed voor meiden - Meiden: kids & teens mt. 116 t/m 170 - Meiden - Voor kinderen - bonprix.nl
Ik hou gewoon echt niet van printjes. Ter stal, jola etc zit hier niet en online is het er niet meer in de goede maat. Hema vind ik op het moment niet leuk, zeeman heeft prinsessenprintjes. Heb online bij kruidvat besteld en hoop dat dat iets is.
Ja, vandaag meteen gekocht voor mijn zoontje. Hij had er al eens eerder een setje van en het zit goed.