ggggrrrr heb jij ook zo'n hekel aan betweterig en onaardig winkel personeel???

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

#1 ecl, 6 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2012
    Net langs de kruidvat geweest, omdat ik 3 pakken pampers babydry(72 luiers per pak) wilde terug brengen.

Ik geef bij de kassa aan dat ik de 3 pakken kom terug brengen, maar dat ik het bonnetje niet meer heb. Daar begon meteen het gedonder al.... want hoe kan het nou dat je het bonnetje niet meer hebt. Foutje van mij, want ging ervan uit dat baby dry 3 net zo goed is als new baby 3. Wat dus niet het geval is, want mijn dochtertje heeft er flinke luieruitslag van gekregen en heeft na 1 plas al van die vocht bolletjes op der billen en een natte romper.
    Volgens de medewerkster kon ik de pakken alleen maar ruilen, dus welke wil ik dan? Dus ik zei; ik wil new baby 3, maar die is bij jullie uit het assortiment daarom zei ik ook terug brengen en niet ruilen!
    Ze loopt naar het vak om te kijken of ze new baby 3 hebben( want waarom zou je naar een klant luisteren als die zegt dat het uit het assortiment is;)) wat er natuurlijk niet was. Schreeuwt ze door de winkel heen dat het nergens opslaat dat ik ze wil ruilen, want het zijn precies de zelfde luiers als new baby en in mijn pak zitten zelfs meer luiers.
    Ik wacht netjes tot ze terug bij de kassa is, inplaats van als een aso door de winkel te tetteren.
    En leg haar rustig uit dat mijn dochter luier uitslag heeft door baby dry en dat ze na 1 plas nat is. Bij new baby heb ik daar nooit last van gehad. (heb die baby dry alleen maar gekocht omdat new baby bij hun, en de rest van de kruidvat winkels in mijn woonplaats, uit het assortiment is gehaald)
    Nee dat kan niet, zijn de zelfde luiers en waarom koop ik ze dan als ze zo slecht zijn......?
    Was er helemaal klaar mee! Ik heb haar even heel vriendelijk laten weten dat ik haar erg assosiaal vindt en dat ik mijn luiers meeneem en ze alle spullen die ik wilde kopen zelf terug mag zetten in de vakken!:x

Wauw ben nog aan koken als ik eraan denk! Wat een brutaal, assosiaal, betweterig en onaardig persoon! Wou dat ik de toon waarop ze tegen me sprak na zou kunnen doen voor jullie:x

Maargoed nu zit ik dus met 3 pakken baby dry nr 3 (72 stuks) á 17 euro per stuk;)
    Iemand die er wel goede ervaring mee heeft en die ze over wil nemen?
    Of iemand die wil ruilen voor pakken New baby nr 3?
    Of iemand die als die toevallig in de kruidvat is(in provintie utrecht) even wil na vragen of ze daar wel terug gebracht kunnen worden zonder bon(of geruilt voor new baby 3, aangezien ze niet overal bij kruidvat uit het assortiment zijn)?

2. ecl

ecl Niet meer actief

Hebben jullie dat nou ook wel eens?

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Pfff wat een trut zeg...grrrrrr:x

Ja ik had het vanmiddag, ik moest een cadeautje kopen voor een klasgenootje van m'n zoontje. Ik had 2 meiden dingetjes van topmodels en ik dacht dat er 25% korting op zat, dus ik vroeg dus of dat klopte en toen zei dat sacherijnige monster heel sarcastisch "nou mag het ook gewoon 15% zijn?" En dan met zo'n vals lachje alsof ik iets belachelijke zei.
    Stomme trut!

Ach ja je hebt mensen en potloden...

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nou met zo een persoon heb ik altijd de neiging ze over te toonbank te trekken en die vinger uit hun reet te trekken:) Met de vinger in de kont opgevoed!

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hahaha doe maar niet;)

@ecl : mijn dochter die reageerde de eerste keer dat ik babydry gebruikte ook zo. Heb het toen na een tijdje weer geprobeerd en toen reageerde ze er niet meer op. van tijd tot tijd ff proberen hoe ze er op reageert? Als je ze niet kwijt kan iig. Wel erg zonde;)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

tja winkelpersoneel is vaak onvriendelijk.. maar meestal kunnen ze gewoon niet retouren zonder bon. in de winkel waarin ik stond, moest het bonnummer ingevoerd worden, en als dat niet klopte met wat ik wilde teruggeven ging de la niet open.
    dus daarin moet ik ze gelijk geven, maar door de winkel schreeuwen vind ik belachelijk ;)

7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Misschien bij de etos proberen? Ik neem aan dat ze niet kunnen zien van waar je die luiers hebt gekocht toch. En je wilt ze alleen ruilen, niet terugbrengen. De etos kan ze altijd doorverkopen aangezien ze genoeg klanten hebben.

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Kruidvat vind ik sowieso erg slechte winkel aso personeel vaak luiers niet op voorraad.1 bende in de winkel altijd...

Mijn partner werkt ook in winkel en nam vaak wel dingen terug zonder bonnetje.
    Totdat er paar maand gelede een klant in de winkel kwam en vertelde dat haar spullen uit haar fietstas waren gestolen.
    En uur later stond er iemand anders in de winkel die wou dus spullen ruilen zonder bonnetje.
    E ja hoor dat waren de gestolen spullen.
    Sindsdien neemt hij alleen van vaste klanten nog spullen terug zonder bonnetje..

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik had het laatst in de hi winkel had een probleem met mijn mans telefoon echt zo'n iwab met een grote bek dus het bij ons lag. en dat het niet aan hi kon liggen.

ik heb gezegd dat het niet aan ons kon liggen en meneer hield voet bij stuk en ons afblaffen. ik heb gezegd dat ik me niet liet behandelen als een hond en ben gegaan gelijk buiten de winkel hi gebeld en een klacht in gedient en er bleek een fout te zijn gemaakt bij hi dus de problemen kwamen bij hi vandaan.

ik ben terug gelopen de winkel in en hem voor het oog van blijkbaar een stel vrienden en zijn collegas bij bevindingen door gegeven.
    hij werd knal rood. maar op dat moment wist ik niet dat de supervisor in de winkel stond en hem dus blijkbaar gelijk zijn contract niet verder heeft verlengt. dit stond in de brief na aanleiding van de klacht oeps voelde me wel lullig

10. ecl

ecl Niet meer actief

hahhahaha, wordt wel een vieze kliederboel als je die vinger eruit trekt:D

Oh wat irritant he?!;)

Had in totaal 5 pakken, had er ook 2 gekregen van sm. Die eerste 2 pakken heb ik afgewisseld met new baby 3(had ik nog 1pak van). Je ziet de plekken rustiger worden zodra ze new baby om had gehad en juist weer rood worden bij die baby dry.

Ik hoop eigenlijk dat iemand gewoon kan ruilen ofzo;)

Dat ze de luiers niet terug kan nemen, is pech voor mij. Maar dat moet ze dan op een normale manier zeggen! Het gaat mij om haar gedrag.

11. ecl

ecl Niet meer actief

Daar ben ik daarna naar toe gegaan en heb de sitatie uitgelegd, maar die verkoopster zei dat ze die pakken niet verkopen (verkocht hebben). Daardoor kon ze de pakken niet nemen, anders had ze het wel gedaan.
    Volgens mij klopt het niet wat ze zegt, maar ik was te geirriteerd om nog in discussie te gaan;)

12. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Bij NewBaby 3 word bij de meeste etos winkels inderdaad niet verkocht.
    Wij hebben ze ook niet in het vaste assortiment, ze komen wel eens binnen als er acties zijn.

Terugbrengen zonder bon mogen wij ook niet (etos) maar ze had inderdaad een heel stuk normaler kunnen doen.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

het is hartstikke balen voor je, maar in discussie met etos is onzin natuurlijk :p je hebt daar niks gekocht, dus ze hoeven helemaal niks te doen.

14. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Klantvriendelijkheid verschilt heel erg per kruidvat, vind ik. Heb ook wel eens problemen gehad bij de kruidvat en het ene filiaal doet moeilijk en het andere probeert het tenminste netjes op te lossen.

Heb je de betaling dmv pin betaald? Kijk dan online of op je afschrift welke dag, tijdstip en filiaal het is geweest. Meestal kunnen ze de bon dan oproepen in dat fliaal.
    Anders kan je ook een ander filiaal proberen met meer klantvriendelijk personeel.

Succes!

15. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Inderdaad onbeschoft hoe je geholpen bent maar je moest eens weten hoe winkelpersoneel behandeld wordt. Gelukkig niet door jou maar man oh man wat heb ik toch rare personen aan mijn kassa gehad!

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Klopt wel, niet alle etos filialen hebben namelijk de betreffende pakken die jij zegt in het assortiment.

Daar komt bij ,dat pampers net sinds vorige week de oude pakken afprijst en er dus nieuwe voor in de plaats komen. Ik denk dat de pakken die jij hebt nog niet de nieuwe variant zijn? Anders kun je ze bij Etos sowieso niet omruilen.

Verder vind ik het aso van de verkoopster hoe ze reageerde. Ze had en beter kunnen luisteren en het anders uit kunnen leggen.

17. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    je kunt altijd pampers nog mailen of zij je verder kunnen helpen.

Voor wat betreft die verkoopster, ze was bereid te ruilen zonder bon, maar wil je geen geld geven voor pakken luiers waarvan jij niet kunt aantonen dat je ze überhaupt bij hen hebt gekocht. Dat ze dan door de winkel tettert is niet zo netjes maar ze was niet geheel onwillend.

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    niet te moeilijk doen mischien..
    maar die 3 pakken bij Etos ruilen?

tja zonder bon krijg je bij mij ook geen geld retour
    tegenwoordig moet je bon verantwoorden om een retour voor geld te geven.
    kan niet zo maar geld uit mijn la trekken en aan klant geven
    zo werkt het helaas niet
    wie zegt dat je het niet ergens anders hebt gekocht
    tja helaas moet je zo denken tegenwoordig

doordat jij al gefokt bent op dat moment(ook ik kijk iets na bij twijfel daar ben ik medewerkster voor;))
    kan je ook niet veel hebben van zo een verkoopster

19. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik vind het eigenlijk wel logisch dat ze niets terug nemen zonder bon. het kan natuurlijk zo zijn dat de pakken ergens anders zijn gekocht of zelfs een tijdje geleden in de aanbieding. dat ze door de winkel gaat schreeuwen is wel erg klantonvriendelijk.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Oh wat irritant zeg!

New Baby 3 hebben zie hier ook bij Albert Heijn en bij Wehkamp kan je ze ook kopen. Ik vond New Baby heel fijn en Baby Dry verschrikkelijk, die stinkt ook erg als er plas inzit. Je zou nog Active Fit kunnen proberen, die zijn weer anders en hier ook geen uitslag met deze luiers. Als ze naar maatje 4 gaat moet je sowieso over op een andere soort luier. Evt zou je ook nog simply dry kunnen proberen (ook goedkoper)

Deel Deze Pagina