We doen graag spellen hier. Als gezin of met anderen. Nu ben ik opzoek naar leuke spellen die je met 2 personen kan doen. Rimmikub en scrabble heb ik nu wel gezien... Iemand leuke tips?
machi koro carcassonne pandemic ticket to ride er zijn zo veel spellen, bij bol.com kun je zoeken op spellen voor 2 personen.
Wij spelen met z'n twee graag - splendor - Azul - Temple of the Jaguar - ticket to ride (maar dan wel speciaal voor 2-3 personen)
Kolonisten van catan kaartspel Patchwork Rozenkoning Carcasonne Ticket to ride Drecksau (duitse naam, innhet nederlands volgens mij moddervarkens) Hive
Catan, gewoon het originele spel. En dan ipv 10 punten, doorspelen tot 15 punten. En tegenwoordig spelen we met de Vissers uitbreiding. Gaat prima met z'n twee.
Ik zou eerder voor hero realms gaan die is net wat mooier en beter uitgewerkt. Specifiek voor 2 spelers: agricola voor 2 spelers patchwork ballonrace targi jambo Kan goed met 2, maar ook met meer: genius stenen tijdperk berenpark qwixx potion explosion splendor carcassonne keer op keer qwirkle cartagena sagrada ticket to ride istanbul dobbelspel Coöperatief: pandemie vergeten stad verboden eiland exit spellen 999 games Ik zit in het bestuur van een bordspellen vereniging en ik werk op beurzen. Dus als je meer wilt weten. Stuur een berichtje!
Mijn broer is al voorzien van een lieve vriendin maar echt...aan de hand van je laatste zinnen zou ik je al bijna aan hem koppelen whahaha hij heeft zeker een stuk of 300 spellen, loopt heeeeel veel beurzen af etc.