World of Warcraft

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door Skatje, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Sinds een paar weken speel ik weer. Ik heb heel fanatiek gespeeld met end-game raiding en zo tijdens TBC en toen ik zwanger werd van m'n eerste ben ik gestopt. Tussendoor heb ik nog wel eens een paar maanden gespeeld, maar toch steeds weer gestopt. WotLK vond ik afschuwelijk. Cata en MoP gingen wel.

Nu met die garisson en alles vind ik het toch wel heel anders geworden. Ik voel me een vreselijk noob en ik ben eigenlijk alleen nog maar aan het ontdekken wat je allemaal kunt met je garisson.

Ik had altijd een mage als main, genaamd Skatje. Maar ik heb nu alleen een rogue en een hunter op 100. Een hunter vind ik eigenlijk heel erg stom want het speelt gewoon té makkelijk. Idioot gewoon. Maar die heb ik nu zodat ik lekker elites kan killen. Gewoon, omdat het kan :p

Zijn er nog meer WoW-ers hier?

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Geen WoW, alhoewel ik het wel een blauwe maandag heb gespeeld. Ik speel wel andere MMORPG's oa Lord of the Rings online en Star Trek Online. Ik heb ook een Elder Scrolls account en ben echt benieuwd naar Fable.
    Helaas door onze kleine meid weinig tijd/zin om op het moment veel online te zijn.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Als ze zo klein zijn heb je er sowieso je handen aan vol. Die van mij zijn nu wat groter (m'n oudste van 6 speelt het zelf ook haha) dus meer tijd.

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wat leuk! Kun je samen op pad haha.
    Heb jij ook mensen leren kennen via het gamen? Ik oa mijn vriend en een aantal anderen ben ik ook mee bevriend beraakt en zie ik regelmatig. En terugkerend evenement blijkt elfia en/of castlefest. Ik had 10 jaar geleden nooit verwacht vrienden via het gamen te krijgen! Dat ik in een Nederlandse guild zit helpt wel mee natuurlijk

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja wij hebben best een grote groep vrienden eraan overgehouden! In ons guild zitten ook veel stelletjes die elkaar in-game hebben gevonden. Super leuk! Ook gewoon de diversiteit aan mensen die het speelt :)

6. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb ook jarenlang gespeeld. Mijn man ook, veel geraid samen, maar heb hem niet ingame leren kennen :p
    De laatste uitbreiding ben ik nog niet ver mee, level 93 geloof ik. Overdags heb ik te weinig tijd en 's-avonds vaak te moe. Vrienden spelen het nu ook nog en soms mis ik het. Wellicht binnenkort maar eens weer een maandje spelen. Die-hard raider zal ik niet meer worden, maar questen is ook leuk, of farmen voor professions.
    Ik speel vooral mage en druid op Nordrassil en Doomhammer.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ah leuk! Ik speel op Turalyon. Raiden ga ik ook echt niet meer doen. Daar gaat echt veel teveel tijd inzitten.

Deel Deze Pagina