Activiteit verjaardagsfeestje (meisje 3 jaar)?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lara78, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Over 2,5 week vieren we de 3e verjaardag van onze dochter en er komen op haar verjaardag 4 andere kindjes van rond de 2 en 3 jaar. Hun papa's en mama's komen ook.
    Wat kan ik doen om ze een beetje te entertainen? Ik wil voorkomen dat ze de hele tijd heel druk door het huis gaan rennen maar ja, ze zijn nog te klein om echt iets te gaan doen.

Ik dacht er zelf aan om cakejes te versieren maar misschien hebben jullie wat leuke ideetjes voor me?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kleine houten doosjes kopen bij bijv Xenos en die beschilderen, daar kun je dan wat rozijntjes oid in doen en dat is de traktatie.

Bordjes verven.

Met bijenwas kaarsen versieren. Of een 'schilderij' maken door de bijenwas op een (ouderwetse) sheet de plakken/smeren.

Koekhappen.

Met M's verjaardag wilden we koekhappen en doosjes versieren. Maar het had gesneeuwd en we zijn dus naar buiten gegaan, sneeuwpop gemaakt ed :D (eind dec)

3. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Koop dropveters en een zak van die nibbit ringetjes, suc6 gegarandeerd, maar onthoud wel,....het zijn peuters en die zijn actief en druk;):D

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    ik zou helemaal geen activiteit organiseren.gewoon lekker wat speelgoed klaar zetten en ze redden zich wel.iets samen doen vind ik echt voor een partijtje zonder ouders als ze 4 of 5 worden

5. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    gewoon lekker spelen met het speelgeod wat je al hebt? en een bakje chippies (als ze dat mogen?) en hier zijn ze daarmee al te vreden. de helft eet vaak de chips niet op (geen tijd voo ;) )

Deel Deze Pagina