wie wil helpen met kapsel? Nav topic van Luna en haar mooie kapsel!

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb net het topic gelezen van Luna en het leuke kapsel dat ze heeft laten knippen!
    Nu heb ik zelf fijn haar en veel haar (gaat snel plat zitten) en ik ga in augustus trouwen. Ik heb een hoog voorhoofd, maar zo'n lok heb ik laatst (weer eens) laten knippen, het zit bij mij nooit, want de lok is dus ook dunner, niet zo mooi dik haar als de foto van zo'n kappersmodel dat je vanuit zo'n boek bij de kapper ziet haha.:)
    Zijn er meiden die willen helpen met een idee voor een leuk kapsel?

Wil morgen even een foto plaatsen.....:) hihi, wel eng eigenlijk een beetje maar ja. Ik ben 35 en heb eigenlijk nu helemaal geen 'coupe'.........wilde het laten groeien voor de bruiloft maar of ik dat nu verder doe of pas na de bruiloft, ik wil toch eigenlijk wel eens een leuk echt kapsel!:D

2. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
  3. Loe

Loe Niet meer actief

eh..........ik zit te kijken, maar moet me eerst aanmelden en dan akkoord gaan met de terms and conditions. Daar zie ik in staan dat ze geld mogen vragen. Is dit een gratis site of niet?

4. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Voor zover ik weet is het gratis!
    Ik heb er altijd veel lol mee!! :D

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

loe en je zou foto plaatsen :D

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O Loe, wat lief! :)

Ik ga meekijken als je foto er staat hoor.

Ik had met mijn trouwen nog lang haar. zal ff het plaatje zoeken van het kapsel dat ik had.

7. Loe

Loe Niet meer actief

Luna, wat een superkapsel, heb de afbeelding op mijn pc opgeslagen, kan ook vast wel met halflang haar.
    ok..........ahum (mijn foto, ben niet zo fotogeniek)
    Plat haar dus. Wel veel en fijn maar ik vind t zo niks he.
    En die lok, dat wil ook niet, behalve als er veel gestyled wordt enzo en dan blijft het niet lang zitten.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

loe als ik jou was zou ik mijn haar laten groeien.. en dan in een mooie kleur verfen.. ik denk dat warme tinten zoals rood jou wel zou staan

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Inderdaad, lang haar is denk ik mooi en rood of kopertinten zouden mooi staan.

Of opsteken lijkt me ook mooi bij jou!

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jah kopertinten zijn ook leuk idd

11. Loe

Loe Niet meer actief

Kopertint als geheel bedoel je, of als strengetjes erdoor? En dan bruin als ondergrond ofzo?
    Tis alleen, als ik het lang heb (heb ik vaker gehad wel) dan kan het eigenlijk niet lang los, krijg ik allemaal van die pieren, ondanks dat er weinig dode puntjes inzitten........ Dus t moet wel altijd opgestoken dan met zo'n klem. Heb soms het idee dat dat me jonger maakt dan dat ik ben. De meeste mensen die me vragen naar mijn leeftijd denken dat ik 27 ben ongeveer.

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Iets langer, meer volume en kleur nuances! Heb in eene zoiets van het lijkt me leuk om jou te knippen en verven....
    Heb mn roeping gemist...denk ik soms :p

13. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    whahahah :D is nog niet te laat hoor. Ik heb 3 jaar geleden ook een cursus knippen en haarverven gedaan, is harstikke leuk joh!

14. Loe

Loe Niet meer actief

whahaha! Nou als ik mijn eigen haar zo zie op die foto, wil ik dat zelf ook wel. Dat volume is nu het punt he. Kan t niet zo dagelijks fohnen zoals kapsters dat doen en daarbij zit het dan maar hoogstens een uurtje zo en dan kakt t weer in. Hoe meer volume krijgen dan? Lagen zitten er al in........

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik zou het niet langer laten groeien maar wat meer volume erin doen doormiddel van wat haarproducten of in model laten knippen (soort bob). zodat het wat volume heeft en wat pittiger staat. misschien duikerbruin met wat rood tinten of wat plukken erin. Nou ach het staat je vast allemaal leuk!

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja volume in je haar krijgen....bekent probleem!
    Ik gebruik daar speciale shampoo voor (JA die is er! Alleen de een zegt dat hij het doet en de ander doet het ook nog eens....even uitproberen welke bij jou werkt! Die van mij is net uit de handel gehaald geloof ik....kan hem iig nergens meer vinden :()
    En ondersteunend moet er uiteraard wel een bepaalde manier van laagjes geknipt zijn. Sommige laagjes werken dat in de hand, andere doen weer wat anders (en sommig haar is gewoon ERG eigenwijs....die van mn middelste zoon doet bvb een strooien dakje na....WAT ik ook probeer...) En dan heb je schuim voor volume en dat kneed je er rijkelijk in (Niet TEveel anders kan je na 1 dag je haar al weer wassen....tja of je moet dat willen dan maakt t niet uit) en dan met een diffuser je haar föhnen (of lam zijn en ondersteboven hangen tot je haar droog is :):D) En dan zou het toch moeten lukken...ik heb ook een ENORME bos maar erg dun haar.

En een cursus knippen en pla...euh verven... Nou...misschien ooit nog eens (al knip ik mn zonen, moeder EN mezelf nu al) maar dan na de cursus die ik nu al doe, de cursus java, joomla, en weet ik t wat die ik nog wil en na dat ik mn rijbewijs gehaald heb.... :D:p

Dr zijn veelste veel dingen die ik wil kunnen of interessant vind...
    So much to learn/do so little time... *rofl*

17. Loe

Loe Niet meer actief

hoe vinden jullie dit idee? (gemaakt op de site van de self make over gemaakt):

18. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Leuk kapsel! Maar misschien nog een iets pittiger kleurtje erin?

19. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik persoonlijk vind het een beetje kort. Ik denk dat wat langer haar je mooier staat, tot op de schouders ong.

Deel Deze Pagina