Dames, Ik was laatst bij de prenatal en daar zag ik rompertjes met het draakje van 'Er was eens..." Ik zag laatst bij iemand van jullie op de beebiesite een grote plaat/schildering op de muur met dit draakje. Is dit alleen bij de prenatal te krijgen? Of is dat een tekenfilm ofzo? Ik ben ook benieuwd of die plaat op muur een sticker is of een muurschildering! Ik hoop het te horen! Groetjes Visjes
Ik denk dat het bij mij op de site was? Ruben heeft een "er was eens" babykamer! Dit is een sticker die mijn zusje heeft gemaakt. Groetjes Leonie
Hoi Visje, Vrienden van ons hebben ook een kinderkamer met een muurtekening van het draakje van Prenatal. Ze hebben dat zelf gemaakt. Ik heb als kraamcadeau voor als de kleine wordt geboren (ze is deze week uitgerekend, spannend!) een geboorteschilderij laten maken, ook met het draakje en dan komt daar de naam en geboortedatum op. Via een internetsite, www.babykunst.nl Echt heel leuk, hebben daar al eerder geboorteschilderijen laten maken. Dus als je zelf niet zo goed bent in schilderen en toch iets van het draakje op de muur wilt hebben, is dat misschien een leuk alternatief.
Hoi Leonie, Ja dat was jouw site! Super! Ziet er zo gaaf uit! Hoe heeft je zusje die sticker gemaakt dan? Zover ik weet is hier nog geen baby onderweg maar mocht het zover zijn dan lijkt me dat echt gaaf! Groetjes Visjes
wij sluiten hier ook aan! wij gaan ook een babykamer maken met een hele grote dirk van hout voor tegen de wand met een groene lamp er achter. zo lief is ie. knuff.kristy