nou de titel verraad het al een beetje... Ik ben dus op zoek naar een leuk kado... Mijn ouders zijn binnenkort 30 jaar getrouwd, hun nemen ons mee uit eten. Maar eigenlijk wil ik een klein cadeautje geven... nou heb ik dus echt geen idee wat... Ze hebben weinig gezamelijke hobby's en toch wel andere interresses! heeft iemand een leuk idee? Een orgineel idee?
Misschien een leuke foto van jullie en evenetuele broers/zussen/kleinkinderen? Dit hebben wij gedaan voor mijn ouders en het viel erg in de smaak.
Wij hebben onze ouders een soortgelijk horloge gegeven (dames en herenmodel) en de achterzijde laten graveren met de 2 data. Misschien iets voor jou? Kan je zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt.
Misschien is het wat om ze een weekendje weg te geven... en dan te denken aan barcelona,berlijn,parijs ofzo... Als ze daar van houden natuurlijk.... Dit hebben we bij mijn tante gedaan die 12,5 jaar getrouwd was...
Toen mijn schoonouders 25 jaar getrouwd waren hebben we foto's laten maken van hun kinderen met aanhang.. ( stelletjes apart en 4 bij elkaar) en dan de leukste vier uitvergroot en gegeven. vonden ze erg leuk.hangen nu in de huiskamer. xxx
mijn schoonouders waren gisteren 30 jaar`getrouwd, die hebben wij mee uit lunchen genomen, maar ja als zij jullie ook al uit eten nemen pas je straks niet eens meer in je broek! probleem hadden wij nl ook dat zij niet echt gedeelde interesses hebben. neem ze een dagje mee uit, musea of een rondleiding door de stad, kom je altijd dingen tegen waarvan je het bestaan niet afweet. succes
ik heb toen voor mijn ouders alle foto's stiekem meegenomen (het zijn geen inplakkers ) en er een fotoalbum van gemaakt. een samenvatting dan, want 30 jaar foto's inplakken.... groetjes, lidwina
Wij hebben mijn ouders al diverse leuke kado's gegeven... voor diverse gelegenheden (beiden 50 jaar feest, beiden 60 jaar feest, 25-jarig huwelijk) - 1e-rang kaartjes musicals (o.a. Phantom of the Opera en Beauty & the Beast) - Huisdier gebrand in hout - schilderij (kun je ook van een foto van (klein-)kids laten maken - als je de site wil, stuur me maar ff een PB) - dagje Dierentuin / Dolfinarium (entree, eten, drinken op onze kosten) Maar ja, als je ouders niet van hetzelfde houden (bijv. musicals) heb je daar niet veel aan natuurlijk... Misschien zit er toch een ideetje tussen? Succes met kado-jacht!
Ja, je kan idd een leuk horloge laten maken.. hebben wij ook gedaan.. met een foto in de wijzerplaat. Kijk hier maar: http://timissimo.nl