Dat kan geregeld worden....je kan naar 1 van onze pagina gaan...daar staat de club bij... Zien we je daar Desii
Het lijkt mij ook wel leuk! Woon alleen niet in Drenthe, maar net over de grens in DL! Werk wel in Drenthe. Hoor wel of het mag. Oja, we hebben een dochtertje van 8 weken. Verdere info via mail/pb te verkrijgen.
Och tuurlijk mag je dr bij...Ik zocht leuke contacten en mocht ook eventueel uit andere plaatsen zijn hoor...en ik denk dat de rest er net zo over denkt...dus je kan zo via mijn pagina op de club klikken en anders moet je even via averlhach vragen of ze wil uitnodigen... Gezellig!! tot daar
Het lukt me niet om erin te komen... zie de melding staan en als ik daarop druk dan ziet hij niets staan...
hallo, ik zou me ook wel aan willen melden. ben Mandy, 21 jaar en heb een zoontje van 2,5 jaar en een dochter van nu 10 maanden. ik woon in assen sinds mijn 13e, daarvoor heb ik altijd in appingedam gewoond.
Om even dit berichtje weer bovenaan te krijgen... Er kunne nog meer leden bij hoor!!! Hoe meer zielen ...hoe meer vreugde...
Niet alles gelezen, maar wat leuk om te zien dat er zoveel meiden hier 'uit de buurt' komen! Ik ben geboren in Drenthe en woon nu in provincie groningen!
hey hallo allemaal ik ben 28 jaar, ben getrouwd en een zoontje van 3,5 maand. lk woon sinds 1,5 jaar in drenthe omgeving emmen. ik kom uit omgeving gouda zuid-holland. en ook ik zou het erg leuk vinden om meiden uit de omgeving te leren kennen en miss eens op de koffie komen bij elkaar.. groeten angela