hallo, mijn dochtertje is nu bijna vijf weken oud. ze krijgt sinds een week flesvoeding. nu is haar boven lipje helemaal schraal. de velletjes hangen eraan. ik denk dat het komt door de zuigkracht aan de fles. herkent iemand dit? en wat kan je eraan doen? ook heeft ze sinds een paar dagen hele kleine bultjes op haar gezicht. lijken wel hele kleine puistjes. wat kan dit zijn? ik smeer haar gezicht elke dag een beetje in met zachte creme van zwitsal. ik hoor het graag.
Ayla heeft als baby ook heel erg gehad dat haar lippen een soort vervelde. Ze had er verder geen last van, dus ik heb er niks aan gedaan. Die kleine pukkeltjes zijn ook heel normaal. Ik zou er niet teveel mee doen. Vooral niet aanzitten (!) het gaat vanzelf weer over.
Die pukkeltjes komen van de hormonen die jij je kleintje hebt neegegeven..Ons meissie had ze ook heel erg..Een week of 2 en dan is 't weer over!
hier ook een meisje wat een ontzettend vervellend mondje had! Bij de oudste had ik dit niet zo meegemaakt! Ineens werd het minder en was het weg, maar ze heeft het best lang gehad naar mijn idee (tot de 2 maanden ofzo?).