hmm zo'n rond "visnetje" klinkt wel erg leuk maar hoe werk je die plukjes dan weg in de reeds geelastiekte elastiekjes? en vlechten met 4 strengen ken ik wel maar kan ik niet. als je begrijpt wat ik bedoel wellicht dat de site van de vorige pagina daar iets in kan betekenen en hier in echte haast.. dan staat zo'n scheef staartje ook leuk tenzij dr haar al in 2 vlechtjes zit.. dan worden het 2 staartjes. want de scheiding is toch het meeste werk uiteindelijk..
Ik ga dit topic en de links binnenkort nog maar s goed doorlezen. Ik kom niet verder dan -los haar -1 of 2 vlechten -1 of 2 staarten that's it hahaha Invlechten kan ik niet, is me nog nooit gelukt. En andere dingen heb ik wel s geprobeerd, maar dan komen mn vingers in de knoop in t elastiekje en raak ik gefrustreerd haha. Dus dan doen we weer gewoon een 'achtervlecht' en klaar
ik vind die mermaid braid trouwens echt heel leuk! maar.. vanmiddag naar de kapper met de kleine dame en dan de kapper even laten adviseren over de lengte en de pony zat zelf te denken aan zo'n schuine pony.. dat was vorige keer ook erg leuk.
Hier vandaag een halve staart, en een spelde voorin omdat er anders een lok voor der ogen hangt. wat ik soms ook doe; staartje maken, haar er 'rond' draaien en dan met kleine klemmetjes vastmaken. Gaat erg makkelijk met die krullen en staat heel scheetig.
ik heb een kapsel van de site gedaan was makkelijk en leuk! (alleen ipv twists invlechten gedaan omdat haar pony nog aan het bijgroeien is..)
Hier vanmiddag toch de schaar erin laten zetten. Nu is het nog steeds lang hoor maar wel stuk korter met zo'n schuine pony Waarom willen kappers toch tijd een rechte pony? Ze ziet er ook meteen weer stuk ouder uit!
Nou het is gelukt hoor 40 minuten moeten wachten voor we aan de beurt waren... Maar toen kon het feestje beginnen. "alleen puntjes?" "nou ietsje meer mag wel" "in laagjes?" "eh nee.. Maar wel graag met een pony" "zo'n rechte?" "eh nee..." Wat hebben kappers toch met rechte ponies? Maar het resultaat mag er zijn. Ze ziet er ook meteen wat ouder uit Zal zo even een fotootje neerzetten! Wel vanochtend even in sneltreinvaart de "mermaid braid" (van eerder genoemde website natuurlijk) gemaakt. Was inderdaad in 5 minuten klaar zoals beloofd. (moest ook.. Opa stond te wachten en had zelfs een beetje haast want hij moest bij thuiskomst oma nog naar werk brengen) Maar ging prima eigenlijk en het resultaat was erg leuk Nieuwe vlecht geprobeerselt vandaag. Voor een eerste keer EN ook nog haast ziet het er best leuk uit by Saskia D. (uhmmm) on Mobypicture
Wat ik vroeger bij mezelf wel eens deed, was verschillende staarten onder elkaar maken. Je begint dan bovenin en doet daar een elastiek in, vervolgens de volgende pluk haar daaronder (net als met vlechten) en weer een elastiek erin, etc. tot je een rijtje elastiekjes onder elkaar hebt. Staat leuk als je verschillende kleuren van dikkere elastiek gebruikt!