130? In de sale (ook supersale) betaalde je haast niets meer voor het shirt en jurkje. En ook de jas was super goedkoop dus ik denk dat rekening houden met een 130 nieuwprijs niet heel reëel is. Ik bestel ook veel Z8 in de sale en dan zitten ook altijd de originele prijskaartjes eraan, maar ze waren toch echt maar een paar euro.
Dat jasje heb ik afgelopen week nog besteld op de webshop voor maar 14,95 (sale) . Dus idd 130 euro voor alles is niet bepaald realistisch meer.
ik heb het nu ook allemaal in de sale gekocht jurkje 8 euro/ shirtje 5 euro en jasje 15 ik denk dat je dus je prijs moet aanpassen
130 euro voor het jasje en de shirt was met de originele prijs niet eens zo hoog! Idd, het jasje was laatst voor 14,95.
Je wilt alles voor niks of bied een paar cent op kleding/spullen van andere maar je vraagt voor je eigen kleding de hoofdprijs terwijl het nu in de sale vele malen goedkoper is. Misschien een idee om dan je eigen spullen ook voor weinig aan te bieden....
Goed verkocht dus (aangezien de kleren samen EUR 28,00 kosten als ze je NU bij z8 koopt). Ik vind sowieso bij Z8 soms de prijzen die ze nu vragen in geen verhouding tot de prijzen in de sale. Het jasje was EUR 55,00 en nu maar EUR 15,00, dan voel je je toch afgezet haha. Ik koop erg veel bij Z8, maar niks meer voor de normale prijzen hoor.
Inderdaad en zelfs nog inclusief verzenden. Word hier als een afzetter neergezet want ik heb veel klefing gratis weg gegeven en ook aan vrienden die het moeilijk hebben!
Nee klopt maar je zei wel "Het koste samen 130,- dus doe een mooi bod" Dus ik dacht meteen dat je wel rond de 50,- zou vragen!
jeetje zeg laat iemand lekker in zijn waarde en ga dan niet zo krabbelen sale dit en sale dat zij heeft het niet in de sale gekocht en kan er dus best zo veel voor hebben betaald gekkies fijn het verkocht is
Beste gekkies, Je kunt in het te koop aangeboden gedeelte zelf je berichten sluiten. Ga naar de plaats reactie pagina, plaats een bericht (bijv verkocht) en zet een vinkje bij de optie om het bericht te sluiten na het plaatsen van de reactie. Voor nu doen wij deze op slot. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl