Wie zegt dat ik haar niet onder steun. Of toen mijn zoont. Niet iets anders er van maken he. Luchtig topic luchtige antwoorden graag.
volgens mij was het een reactie op saskia Hier trouwens dag 6 en is vanaf dag drie elke dag 1 dagdeel droog. geeft ook netjes aan te moeten helaas is het nog vaak mis (roept wel "plas" of "poep" maar vervolgens gaat ze niet op het potje) vandaag wel een vooruitgang, geeft elke keer voor ze moet duidelijk aan te moeten! ben benieuwd wanneer ze van dagdeel naar dag droog gaat straks wel heel sneu, poepje naast de pot en dan snel erop gaan zitten en zeggen "poep in pot he" was blijkbaar net te laat gaan zitten (was zelf even uit de kamer) maar heel trots op haar dat ze wel zelf ging zitten ookal was het te laat (en natuurlijk ook tegen haar gezegt dat ze het heeel goed heeft geprobeerd)
hier zijn we alweer een jaar zindelijk en dan ineens zit ze op de grond.. wiebelen.. "ik moet plahahahahahahahasssssssssssen" ga dan! "maar ik KAN NIET want ik moet plahahahasssssen!!!!" toevallig laatst nog sprintje met kleuter onder mn arm die bang was dat als ze zich bewoog.. alles er zo uit zou lopen
Up date. Het gaat nog steeds goed. Wel wil ze nog steeds elke 10 min naar de wc. Maar ben wat strenger geworden loop maar voor uit ect. De kdv medewerkste vertelde dat ze het onder controlle heeft maar nog de sluitspier van vooral haar anus nog moet trainen ze voelt blijkbaar vaak aandrang dus vele kleine beetjes poepjes. In de avond wil ze haar luier eigenlijk ook niet meer aan maar s morgens is de luier nog helemaal nat dus daar is ze nog niet aan toe.Hoeft ook zeer zeker nog niet. Vanavond wilde ze niet slapen en gebruikt de wc dan ook aardig als excuus. Maar het gaat beter. Ze is in elk geval zindelijk overdag. Best trots dat binnen een dag eigenlijk. Haha nu nog het uitstellen van de blaas en darmen. Alles op zijn tijd.
@knap: mja hier wilde ze het ook toen dr luier 's ochtends nog nat was maar die dag geprobeerd tijdens het middagdutje.. en ze bleef toch droog. (terwijl die luier vaak ook nat was) dus 's avonds ook maar zonder luier (mamastress... ik keek niet uit naar een nat bed) maar ze plaste gewoon pas nadat ze wakker is... (net als wij eigenlijk) en tja als je dan toch die luier omhebt... kun je het net zo goed daar in doen. potje naast het bed werkte net zo goed als de luier nu nog steeds.. elke dag als ze wakker wordt sukkelt ze eerst nog halfslapend naar toilet.. hoge nood
Haha, hier was dat precies zo hoor, ze wilde de hele dag wel, leuk haar handen weer wassen enzo. De lol is er gauw genoeg af, en nu kan ze ook prima zelf naar de wc en dan roept ze als ze klaar is!