Ben er ook geweest en heb er wel een gekocht! Ik dacht, aan die luiers geef je ook elke week bijna 10 euro uit, nu 1x 14,95 en ik heb een gaaf doosje op mn commode en daar doe ik zeker 3 jaar mee! Het staat echt tof en werkt supergoed!
Ik ben nog volop inspiratie aan het opdoen voor de kamer. Miepje 76, zou jij wat fotos willen plaatsen van jou kamertje?
Moet even kijken, staat nu nog vol met klusspullen. Maar je ziet de stijl best veel in baby winkels: delftsblauw met rood. Hollandse dingetjes, zeg maar. Molens, klompen, boertjes en boerinnetjes, tulpen, dat soort werk. Errug leuk En ook erg neutraal. Rode gordijnen, en een rode band op de muur.
Ik heb het roze doosje van de snoetenpoetsers staan van Zwitsal. Voor de jongens is ie er ook in blauw.
O die vind ik nog leuker! Alleen zien die er zo plat uit, is dat meer een doosje om in je tas ergens mee naar toe te nemen denk ik?
Ja die ken ik, erg tof, maar zijn idd voor in tas of voor "erbij". Niet voor op commode. Zijn ook niet snel even met 1 hand open te klikken. Vindt funkybox handiger. Maar in de luiertas heb ik 'zo'n lelijke platte van de zwitsal, die ziet toch niemand.
Heb je ff nageaapt. Haha. Afgelopen zondag ook mijn gele Zwitsal doosje zilver gespoten. En inderdaad het resultaat is supergaaf Dus goeie tip!
Kijken jullie wel ff of er geen slechte stoffen in die verf zitten. Die doosjes zijn echt speciaal gemaakt van kunststof waar geen parabenen in zitten (weekmakers). Dus laat jullie kids niet als ze groter zijn er aan sabbelen of mee spelen ofzo (je weet, ze willen altijd alles wat in de buurt komt in hun mond stoppen). Ik denk dat deze verf superslecht is. Maargoed, misschien ben ik wel een overbezorgde zwangere!
Nee hier wordt er ook niet op gesabbeld hoor. Er ligt een bijtring op de commode die ik Milan altijd geef als ik 'm verschoon. En verder pakt 'ie zelf nog wel eens een hydrofiele doek. Maar nooit het billendoosje.
Onze meid pakt dus altijd het doosje. Vind het superleuk om alle doekjes er 1 voor 1 uit te trekken. En helaas houdt ik ze niet meer voor de gek door iets anders te geven. Nu heb ik de doekjes maar gewoon in de verpakking zitten en leg t hoog weg. het billendoosje gebruikt ze nu om steeds open en dicht te doen en dan dingetjes naar binnen proppen. Als je t doosje gaat overspuiten zou ik wel t doosje goed behandelen. dus gewoon lichtjes schuren, een kunststofprimer erop en dan pas spuiten. Of je moet t niet erg vinden dat de verf los gaat laten na verloop van tijd.
Gisteren heb ik het rood-met-witte-stippen-doosje binnen gekregen. Staat geweldig op de commode. Bedankt voor de tip!