Leuk doosje voor billendoekjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door saartje32, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo

Hippo Nieuw lid

5 nov 2008
    3
    0
    0
    Leiden
    Ben er ook geweest en heb er wel een gekocht! Ik dacht, aan die luiers geef je ook elke week bijna 10 euro uit, nu 1x 14,95 en ik heb een gaaf doosje op mn commode en daar doe ik zeker 3 jaar mee! ;) Het staat echt tof en werkt supergoed!

2. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ooo dat doosje rood met witte stippen! Enig! Ik denk dat ik die ook ga bestellen, super schattig.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, die vind ik ook zo leuk. Ach, wie weet bestel ik hem toch wel.

4. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Die heb ik besteld, past echt perfect bij de kamer. :)

5. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik ben nog volop inspiratie aan het opdoen voor de kamer. Miepje 76, zou jij wat fotos willen plaatsen van jou kamertje?

6. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Moet even kijken, staat nu nog vol met klusspullen. Maar je ziet de stijl best veel in baby winkels: delftsblauw met rood. Hollandse dingetjes, zeg maar. Molens, klompen, boertjes en boerinnetjes, tulpen, dat soort werk. Errug leuk :) En ook erg neutraal. Rode gordijnen, en een rode band op de muur.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat een briljante tips allemaal :) nooit bij stil gestaan!

8. mamamarit

mamamarit Actief lid

22 okt 2008
    133
    0
    0
    Ik heb het roze doosje van de snoetenpoetsers staan van Zwitsal.

Voor de jongens is ie er ook in blauw.

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mer dat spuitidee neem ik denk ik ook wel over. Even denken wat voor kleur ik wil :)

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hier hebben ze ook leuke doosjes!

11. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    O die vind ik nog leuker! Alleen zien die er zo plat uit, is dat meer een doosje om in je tas ergens mee naar toe te nemen denk ik?

12. Hippo

Hippo Nieuw lid

5 nov 2008
    3
    0
    0
    Leiden
    Ja die ken ik, erg tof, maar zijn idd voor in tas of voor "erbij". Niet voor op commode. Zijn ook niet snel even met 1 hand open te klikken. Vindt funkybox handiger. Maar in de luiertas heb ik 'zo'n lelijke platte van de zwitsal, die ziet toch niemand.

13. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Heb je ff nageaapt. Haha.
    Afgelopen zondag ook mijn gele Zwitsal doosje zilver gespoten.
    En inderdaad het resultaat is supergaaf :D
    Dus goeie tip! :idea:

14. Hippo

Hippo Nieuw lid

5 nov 2008
    3
    0
    0
    Leiden
    Kijken jullie wel ff of er geen slechte stoffen in die verf zitten. Die doosjes zijn echt speciaal gemaakt van kunststof waar geen parabenen in zitten (weekmakers). Dus laat jullie kids niet als ze groter zijn er aan sabbelen of mee spelen ofzo (je weet, ze willen altijd alles wat in de buurt komt in hun mond stoppen). Ik denk dat deze verf superslecht is. Maargoed, misschien ben ik wel een overbezorgde zwangere!

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mijn kids hebben nooit op die doos gesabbeld :)

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee hier wordt er ook niet op gesabbeld hoor. Er ligt een bijtring op de commode die ik Milan altijd geef als ik 'm verschoon. En verder pakt 'ie zelf nog wel eens een hydrofiele doek. Maar nooit het billendoosje.

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Onze meid pakt dus altijd het doosje. Vind het superleuk om alle doekjes er 1 voor 1 uit te trekken.
    En helaas houdt ik ze niet meer voor de gek door iets anders te geven.
    Nu heb ik de doekjes maar gewoon in de verpakking zitten en leg t hoog weg. het billendoosje gebruikt ze nu om steeds open en dicht te doen en dan dingetjes naar binnen proppen.

Als je t doosje gaat overspuiten zou ik wel t doosje goed behandelen. dus gewoon lichtjes schuren, een kunststofprimer erop en dan pas spuiten. Of je moet t niet erg vinden dat de verf los gaat laten na verloop van tijd.

18. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Gisteren heb ik het rood-met-witte-stippen-doosje binnen gekregen. Staat geweldig op de commode. Bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina