Devilschase weet je wat ik niet snap? Waarom zei je niet gewoon eerlijk dat het niet smaakt? Die mensen vragen het je en ik denk dat ze dan echt hun best zouden doen om iets te zoeken wat wel smakelijk is...
Omdat ik naast oma zat en ik niet ga zeggen waar zij bij zit dat ik het niet te eten vind.... is een beetje ondankbaar vind ik...
Met een bon uit eten geweest in een resto'tje in Antwerpen. Aangekondigd dat we een menu kregen. Mijzelf erop verlekkerd op voorhand. Bij aankomst bleek het één van de laatste dagen van die bon te zijn. En bovendien liepen er nog 3 andere bons ook ... Had de kok er niet beter op gevonden dan een "all you can eat"-buffet neer te zetten ... Ook goed, ware het niet dat er totaal niets vers was, alles er verlebberd uit zag, de soep duidelijk uit een pakje of een aangelengd blik kwam (sorry, van een restaurant verwacht ik iets anders dan aangelengde pakjessoep), ... En 2 uur later was ik ziek en dat ben ik nog 2 dagen geweest. De wijn - die we zelf betaalden (de bon hadden we gekregen) - was overigens peperduur. Tenzij je 27 euro voor een flesje huiswijn een "normale prijs" vindt. Het was bovendien rot-druk en er zaten heel de tijd mensen te wachten op onze tafel. Terwijl je dus wel moest reserveren. Ik zie hen nu nog geregeld op bons en in Flair enzo staan, maar voor mij is het toch 1 keer en nooit meer.
Ik zou de grote keizer in Leeuwarden deze tekst sturen. Dan wel gericht aan het management uiteraard.
Wij hebben -gelukkig- maar 1 slechte eet ervaring. Mijn man bestelde biefstuk en ik tomatensoep met een broodje. Eten kwam redelijk snel. Maar er rook iets 'vreemd' Ik zei nog nou die groente bij de biefstuk stinken nogal. Nou mijn vriend nam een hap van zijn biefstuk, yuk vies, bedorven bah. OBer erbij, eigenaar erbij... Bleek dat hun eten vacuum verpakt binnen kwam en er een gaatje heeft gezeten in eentje waardoor die bedorven was geraakt... tot zover dus een top kok, haha. Wel netjes opgelost, alles gratis inc mijn eten wat wel lekker was. En dan nog koekjes van de bakker ernaast, en een bon van 30 euro voor de volgende keer.. die ligt hier nog steeds na een jaar, haha
HAHAHAHAHA sorry moest hier wel om lachen. leuk geschreven! Heb het wel met pizza gehad hier.... t leek op karton en een klein beetje tomatensaus en een heel klein beetje kaas maar met een berg zout. Gelukkig is ie vlak erna al failliet gegaan
Ja dat zou ik ook doen. Maar dan wel zonder al die 'likes' "wtf's" etc en andere rare stopwoordjes.. Maar wat een vertoning zeg. Die tent moet gewoon geen eten en/of drinken meer serveren.
Dat dacht ik ook ... Maar helaas, de wijn was al op toen de rekening kwam, dus ik kon niet echt gaan klagen. En de week ervoor waren we nog met mijn ouders op resto en daar was de wijn ... 35 euro per fles. Bij een Mexicaan krijg ik mijn partner overigens nooit van zijn leven meer binnen. Waren in Frankrijk op vakantie en er was in heel het dorp niks anders open, dus wij toch maar daarbinnen ... De helft van de menu-kaart was al niet mogelijk "want het was zondagavond en een heel deel ingrediënten was niet in huis". Tot daaraan toe nog ... Bleek dat de porties ook nog es bedoeld waren voor kabouters! 3 happen en het was op. Mijn partner heeft voorgerecht gehad, 3 verschillende porties hoofdgerecht (telkens bijbestellen) en hij had nog reuzehonger! Normaal neem ikzelf zelden dessert, maar deze keer heb ik echt gezegd na het voorgerecht en hoofdgerecht van "doe mij nog maar een dessert". Jammer voor opstartster, maar ik lag wel in een deuk van 't lachen met hoe ze haar verhaal neerpende . Overigens ... Eerst taart, dessert en koffie en dan pas BBQ (of wat ervoor moest doorgaan)???
OMG! wat een ballentent!! Hier twee maal zoiets meegemaakt. Beide keren toen we op vakantie waren. De eerste keer was jaren terug in de oude bonte wever. Hadden we ons dagelijks diner in het kippenrestaurant. Nou ik kan je vertellen... 17.45 binnen.. vaders houdt er van om 18.00 te eten... Om 17.55 kwamen ze vragen of we wat wilden drinken en kregen we de kaart. Om 18.10 kwamen ze met ons drinken en vroegen ze wat we wilden eten. Om 18.45 is mijn vader gaan vragen of ze de kip nog moesten slachten voor de soep... Om 19.15 zijn we maar naar buiten gelopen met de mededeling dat ze het eten zelf maar op moesten gaan eten... Het eten was misschien niet slecht... maar de bediening dester meer... De tweede keer was vorig jaar op vakantie. Ik ging samen met manlief pannenkoeken eten in een restaurant. Het koste al wat moeite om een restaurant te vinden... Wij naar binnen, zag er wat armoedig uit en maar half opgeknapt. Nu kwamen we voor pannenkoeken en niet voor de omgeving. Ik bestelde een pannenkoek met spek en manlief met appel. Ik heb daadwerkelijk 1 hap genomen van het brok deeg wat een pannenkoek moest zijn. Manlief zag mijn gezicht vertrekken en keek nog een keer voordat hij een hap nam. Ook hij vond het verschrikkelijk. Ik heb nog een tweede hap genomen, maar toen echt besloten dat ik hier geen pannenkoek ging eten. Wat een ranzigheid! Bij het doorgeven dat dit hem niet werd, kregen we te horen dat het haar verbaasde. Iedereen genoot altijd van hun pannenkoeken. Ze bood ons nieuwe pannenkoeken aan, maar daar heb ik voor bedankt. We hebben toen uiteindelijk alleen betaald voor de drankjes. Wat een teleurstelling was dat. Bah.