Leuk een dagje uit...

Discussie in 'De lounge' gestart door hippydepippy, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.249
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waar moeten ze dan gaan zitten? Het dolfinarium is niet zo heel groot en je wil toch ook even lekker zitten?

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe oud het kindje is.

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik heb mijn twijfels bij dit verhaal. Vind het raar, want Dolfinarium doet toch veel voor juist gehandicapten en kinderen.

Het kan altijd zo lekker opgeblazen worden in de media, maar kan op die manier wel een bedrijf ten gronde richten. Lange leven Facebook, wat dat betreft.

3. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0

Dat doet er toch niet toe door wie het geplaatst heeft? Vind het een erg vreemd verhaal en ik verwacht dat hier een staartje aan zit...

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.684
    1.445
    113
    @evientje, tja weet je als er zoiets is gebeurt kan ik toch direct mijn verhaal aan de telefoon doen en vertellen wat er gebeurt is ipv zeggen nee hoor eind van de week bel je maar weer :(. Vind het zo vreemd dat ze gewoon niet willen vertellen wat er gebeurt is, krijg gewoon het gevoel dat ze nu nog even de koppen bij elkaar moeten steken om een goed verhaal te bedenken anders kun je toch direct vertellen wat er gebeurt is en wie het was. Want het dolfinarium heeft nu geen idee want personeel zegt nergens van te weten. Dus dat vind ik erg vreemd, ik bedoel hoelang hoeft zo'n telefoon gesprek te duren 10-15 minuten? En dan kun je altijd kater nog verder overleggen maar ik vind dit vreemd.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Als dit bij mij gebeurd zou zijn had ik ook niet direct behoefte aan een gesprek met het dolfinarium. Je weet nu al dat ze vast een verklaring hebben waar je dan in je kwaadheid helemaal geen zin in en ik zou ze ook rustig een weekje laten wachten.

6. KimK

KimK Niet meer actief

Echt hey! Dus als je kind reflux heeft of sondevoeding dan mag je nergens gaan zitten? Serieus??? Wat een domme reactie dawnie tjonge jonge. De eerste die iets tegen mij gaat zeggen als mijn dochter spuugt (op een vol terras of met maar 1 tafel vol) krijgt de volle lading. Ik weet echt niet of ik dan voor mezelf zou in kunnen staan...... Achterlijk volk!

7. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik geloof er niks van als ik eerlijk ben. Net als dat meisje met brandwonden in burger king onlangs. Was ook verzonnen om er zelf beter van te worden.

Maar goed, misschien wil ik het ook wel niet geloven....

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Sprakeloos, kan haast niet geloven dat dit waar is?! :x

Zo ja, karma is a b*tch en zo....;)

9. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Doe even rustig zeg. Ik weet niet waar je anders zou moeten gaan zitten in het Dolfinarium, ben er al 80 jaar niet geweest. Maar ik zou me er niet prettig bij voelen wanneer mijn kind zou spugen waar andere mensen ook zouden zitten te eten. En als ik dat van tevoren zou weten (dat die kans er dik in zit), zou ik daar rekening mee houden. Dus bijvoorbeeld binnen een rustig hoekje opzoeken o.i.d.

Maar misschien is mijn fantasie wel op hol geslagen. Want als ik denk aan mijn kinderen en als die spugen, dan zit echt alles onder. Ik zou dan niet van die situaties gaan opzoeken. Maargoed, misschien ging dit wel om een baby die wat voeding teruggaf. Dan trek ik mijn oordeel terug.

10. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijd voor een pittige klachtenbrief en die ook op Facebook etc zetten. Zijn ze nou helemaal belazerd!

11. KimK

KimK Niet meer actief

Dan nog. Ik zou echt niet mezelf gaan opsluiten omdat mijn kind spuugt. Wereld op zijn kop. En ja mijn dochter is een spugertje door reflux. De eerste die daarover zeikt als ik op het terras zit kan zich heel snel gaan verstoppen ;).

12. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Gaat dit dan om je kindje uit 2012 of uit 2014? Want als mijn kleuter of peuter zou spugen op een terras, zou ik me daar heel opgelaten door voelen. Zelf zou ik dat dan niet willen opzoeken. Bij een baby vind ik dat gewoon een ander verhaal. Dan ligt niet heel de grond vol bij wijze van spreken. Daarom zei ik ook 'misschien is mijn fantasie op hol geslagen'.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Als mijn kleuter zo maar een hel terras onderspuugd zou ik daar ook wel even opgelaten van zijn. Maar als het komt door iets medisch niet hoor.

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dolfinarium heeft t toch al opgelost? De betreffende familie is gevonden en er is contact geweest. Dat heb ik gisteren op hun Facebook gelezen.

15. KimK

KimK Niet meer actief

Ik voel me niet zo snel opgelaten als het om MIJN kinderen gaat. Als mijn zoon, uit 2012, door een medische reden zou overgeven zou ik me daar niet opgelaten door voelen. Mijn dochter, uit 2014, heeft de reflux. En ook bij haar voel ik me niet opgelaten als ze spuugt ;). Tuurlijk zijn spuugvlekken op mijn kleding niet al te charmant, maar ik heb nu eenmaal kids hé dus ja dan hoort dat er een beetje bij...

16. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Nu alleen die andere vrouw nog, vind hoe zij reageert op een kindje met een sonde minstens net zo onbeschoft als die van de medewerker van het Dolfinarium

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Wat een bizar verhaal! Waar bemoeit dat mens zich mee en die beveiliger??? Wat een domme mensen.

Zegt ie ook tegen moeders die op het terras borstvoeding geven dat eigen consumptie verboden is?

18. Evientje

Evientje Niet meer actief

Je komt toch zelf met de opmerking dat ze wel tijd hebben om op Facebook hun gal te spuien! Als je dan gewezen wordt op dat het niet de ouders zelf zijn die het op Facebook hebben gezet, doet het er ineens niet toe!? Terwijl je er eerst commentaar op hebt!

19. Evientje

Evientje Niet meer actief

Als er contact is geweest zal er echt al wel over gepraat zijn hoor, staat overigens ook gewoon op Facebook! Het gesprek om tot een oplossing en evt maatregelen te komen vind later plaats lijkt me niet zo raar!

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Als mijn dochter zou spugen op een terras zou ik ook wel zorgen dat het snel opgeruimd zou worden of zelfs schoonmaken als ik daar de spullen voor zou krijgen, maar dan nog is het een KIND. Dan vind ik het niet zo gauw onsmakelijk hoor.

Die hersenloze visstick die dacht zich ermee te bemoeien zou zich diep diep moeten schamen... had ik daar gezeten had ik haar echt een veeg uit de pan gegeven, en die beveiliger ook...

Deel Deze Pagina