Hey allemaal. Wij willen over een paar weekjes met zijn viertjes nog ff eruit. Nu zoeken wij een leuk vakantiepark met een mooi (echt mooi! ) subtropisch zwembad! Beide meiden zijn ontzettend gek van zwemmen en wij ook. Iemand ideeën? Liefst in Nederland/België
centerparc in dalen die is mooi met leuke glijbanen en tropisch ingericht maar volgens mij is dat bij alle centerparc zo
Sunparcs en cp hebben mooie zwembaden, allen vind ik een nadeel dat sunparcs buiten het seizoen de tijden veranderd zodat er veel dicht is overdag en savonds..hadden wij in oktober in belgie ( kempen) Erperheide van cp vind ik tot nu toe het mooiste zwembad hebben en ook is daar een indoorspeelhal bij. nu gaan we naar hutteheugte bij emmen maar d evolgende is denk toch weer erperheide
Sunparcs Limburgse Peel, voorheen Park Loohorst van CP. Daar zou ik in ieder geval niet heen gaan.. Dat valt behoorlijk tegen qua grootte (ons plaatselijk zwembad is zelf groter!) en de sfeer in het zwembad is heel saai. Verder is de Huttenheugte van CP wel heel erg leuk!