Hallo, hallo, Zoals velen weten heeft de C1000 een actie waarmee je allerlei leuke prijzen kan winnen, nou moet je daarvoor wel een slagzin afmaken en laat ik daar nou reuze slecht in zijn... Je voelt m al aankomen, heeft iemand leuke suggesties? Het moet beginnen met 25 jaar c1000 is een felicitatie waard, want..........
hihihi heb 'm snel verwijderd en ga 'm even door sturen naar sientje...want zij was natuurlijk de eerste die het vroeg Voordat idd duizende mensen dezelfde slagzin gaan gebruiken...je hebt helemaal gelijk peetje
verzin je er ook 1 voor mij dan? hihi nee hoor ik denk altijd dat het doorgestoken kaart is. van alle 10239 mensen word er maar 1 uitgekozen. kans is dus maar heel klein. En ik betwijfel het of ze het ook echt allemaal lezen. denke je niet? gr.
Denk je echt dat iemand die slagzinnen leest? Mooi niet hoor. Het is verplicht, omdat ze die prijzen niet zomaar weg mogen geven, maar er wordt volgens mij gewoon een winnaar getrokken en daarna gecheckt of die ook een slagzin heeft gemaakt. Altijd goed dus! Succes ermee, Groetjes, Anakin.
ben ook al dagen aan het denken ... wil wel mee doen volgens mij is het ook gewoon zo van... we trekken dr 1 uit een berg kaartjes en klaar is kees! maar ja het idee is leuk