Eindelijk kreeg ik een leuke doorstuurmail, waar ik de lol wel van kan inzien. Doen jullie mee? Er is iets leuks gaande op sociale netwerken om meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Schrijf de kleur van je bh in je WieWatWaar. Alleen de kleur, verder niets. Stuur daarna dit bericht naar alle vrouwen in je vriendenlijst. Het zou leuk zijn om op deze manier meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Ook is het natuurlijk leuk om te zien hoe lang het duurt voordat de mannen op Hyves doorkrijgen waarom alle vrouwelijke Hyvers een kleur in hun WieWatWaar hebben . Haha!
Dus als ik in mijn geval een zwarte bh aan heb, dan zet ik dus neer: zwart@..... ? Lijkt dat niet heel raar? Dan denken ze dat ik heel depri ben.
Dit is de tekst van het mailtje (geknipt en geplakt): Er is iets leuks gaande op sociale netwerken om meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Schrijf de kleur van je bh in je WieWatWaar. Alleen de kleur, verder niets. Stuur daarna dit bericht naar alle vrouwen in je vriendenlijst. Het zou leuk zijn om op deze manier meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Ook is het natuurlijk leuk om te zien hoe lang het duurt voordat de mannen op Hyves doorkrijgen waarom alle vrouwelijke Hyvers een kleur in hun WieWatWaar hebben http://cache2.hyves-static.net/image...ey_knipoog.gif. Haha! __________________
Vind het helemaal geweldig, de mijne staat er ook al bij, ben benieuwd hoeveel er gaan volgen! Zwart rood btw