hmm gisteren kon ik niks plaatsen maar stiekum heb ik toch gereageerd Sorry voor de vele berichtjes van mij gisteren.....snap er zelf ook niks van want gisteren kreeg ik toch echt een foutmelding...
Ik heb nu een vriend die heeft in zijn www staan: Leuk al die kleurtjes.. foto's willen we zien @ thuis op de bank Vond m wel leuk haha
Ik heb ze voor je verwijderd. Ik blijf het een leuke actie vinden. De meeste vrouwen zijn in ieder geval bereikt, dus genoeg aandacht voor Pink Ribbon.
Ik kreeg vanochtend ook de vraag van een man "waarom al die kleurtjes" Heb het volgende tegen hem gezegd " 1) Je zet vandaag in je www "roze@met balletjes". zodra je dat heb gedaan en je www een hele dag heb laten staan.....Vertel ik het.
Nee, helaas. Wel heeft hij het geraden en heeft me belooft om het niet verder te vertellen. Wel zei hij "nu heb ik een geheimpje met alle vrouwen van Nederland"
Het was net op de radio ( bij 3FM ) die gasten gingen dus vragen waarom die kleurtjes er nou stonden want ze wisten het niet en ze wilde het weten, ze hadden het gevraagd aan hun collega's bij BNN maar geen van de vrouwen had antwoord gegeven hahahahahah ... Maar helaas er was weer iemand die op de radio ging vertellen wat het voor actie was dus jammer maar de meeste mannen zullen het nu dus weten ... Zonde ... Vond het wel een leuke actie ..
En toen kreeg ik deze mail van mijn manlief... DIT IS EEN VIRUS WAARSCHUWING! DIRECT LEZEN! Onlangs is via Hyves of via je e-mail een bericht rondgestuurd dat je op Hyves de kleur van je bh moest opgeven. DOE DIT NIET!!! Dit bericht is in werkelijkheid een ZEER GEVAARLIJK virus dat je hele computer zal infecteren! Gelukkig is er een manier om het virus uit je computer te verwijderen. 1. Doe je bh uit 2. Ga in Windows naar Configuratiescherm 3. Klik op Webcam en zet hem op Aan (of On) 4. Klik op "Record Movie" Het virus zal zichzelf nu vanzelf verwijderen. VERSPREID DEZE MEDEDELING ONDER JE CONTACTEN VAN WIE JE DENKT DAT ZE HETZELFDE VIRUS OOK HEBBEN GEKREGEN!!! oeiii
Mijn vriend snapte er ook niets van, maar heeft vandaag gegoogled Hij zei steeds dat het hem niet interesseerde hahaha. Maar wel mij gelijk opbellen dat hij er achter was wat het inhoudt
Ik heb hem inmiddels gekregen van mijn halve vriendenlijst en nu begint het me vreselijk te irriteren! Ik doe er NIET aan mee, wat een flauwe kul zeg sorry.