Ik moet even spammen, ben zo trots! Nathan kruipt sinds een weekje ofzo. In 1 keer kan hij alles! Zelf zitten, kruipen, staan etc. Nu nog gaan lopen Maar dat mag nog wel ff duren. Spamspamerdespamspam http://www.youtube.com/watch?v=IRguSMVcxPk Mama is trouwens een kalkoen ofzo Belachelijk hoe raar volwassen mensen tegen baby's doen
Hihi, heb speciaal voor jou geluid aangezet. Geweldige afsluiter, die kalkoen! Schattig filmpje hoor.
Ik heb ook even gelet op het einde . Als je niets had gezegd was het me niet eens opgevallen denk ik . Maar wat geweldig zeg! Eva hupst nu regelmatig, net als Nathan af en toe doet, op handen en knietjes, vooral in haar bed. Ik (en vooral zij ) kan niet wachten tot ze ook gaat kruipen! Ze kan zich vanuit zitten al optrekken tot staan, dus ik denk dat als ze kan kruipen ze ineens heel veel zelf kan!
haha, snoopy, Thijs doet dat ook al 2 weken ofzo. Op handen en knietjes en dan heen en weer hupsen! Deed Nathan dat eerst ook? Echt super lief ventje zeg! En als je niets gezegt had, was het mij ook niet opgevallen van die kalkoen. (Ik denk dat deze mama al gewend is geraakt aan al die maffe geluiden die zij zelf maakt...)