Wat ik nu toch lees.. Man in scheiding zaagt huis doormidden BERLIJN - Een 43-jarige Duitser die in scheiding ligt met zijn vrouw, heeft de kettingzaag ter hand genomen om zijn helft van de boedel op te eisen. Volgens de politie in de oostelijke stad Sonneberg zaagde de metselaar een houten zomerhuis doormidden. Zijn helft ging vervolgens op een vorkheftruck en werd afgevoerd. Het huisje van zes bij acht meter was gemeenschappelijk bezit. ,,Ik denk dat zijn vrouw er niet zo blij mee was'', veronderstelde een woordvoerder van de politie vrijdag. Het zal je maar gebeuren
Haha dat zal meer uit wraak zijn want wat moet je met een half huis Vind t wel grappig om te lezen, gelukkig kan t met ons huis niet hihi t zal je maar gebeuren
Hij metselt er vast weer een heel huisje van, maar wat moet zij met haar helft? O ja, met een nieuwe metselaar trouwen!
Wat vang je nou aan met een half huis en een halve inboedel Nou ja, heeft hij zichzelf alleen maar mee tekort gedaan. En als z'n ex klacht indient, mag hij nog alles gaan betalen ook, wegens vernieling! Ken zo iemand wiens man net hetzelfde heeft gedaan (bed, tafel, stoelen, kasten, noem maar op: alles doormidden) en die heeft wat mogen ophoesten hoor!
Ik heb vreselijk gelachen! Maar het ging alleen maar om een tuinhuisje. En hij heeft zijn helft nu in de tuin bij zijn broer neergezet.