ik heb het hier al wel eens gezien, maar ben ze vergeten en heb het nu nodig. dus wie kan me aan lieve tekstjes helpen?
Wij gaan in de babykamer het volgende op de muur zetten: Als de zon in de zee verdwijnt en jij moe bent van het spelen ga je naar bed mijn lieve schat droom je mooie dromen mijn lief kind totdat een nieuwe dag begint Die hebben we gezien op een dekbedovertrekje en die vonde we heel mooi. Liefs, Tanya
Het is nacht en het is donker, Ik ben toch zo moe Ik vaar nu heel zachtjes Naar dromenland toe (deze hebben wij op de muur) Nog eentje: Buikje vol Nog een keer gapen Onder de wol En dan lekker slapen Oogjes dicht Droom maar zacht Want papa en mama Houden de wacht
kijk dat bedoel ik. ik ben bezig om die saaie luiers op te leuken met een gedichtje. en op lakentjes zijn ze ook leuk!
op de site www.kleefenco.nl kan je leuke teksten bestellen die je op de muur, ruit etc kan plakken. Echt een aanrader!
Kijk zoiets zoek ik nu ook .... Een bedrijf of winkel die stickers maakt. Wij hebben alles in het teken van het draakje er was eens......... En nu willen wij die afbeelding op de muur hebben. Dus wie een adres heeft of iemand kent die dat kan heel graag... Zo'n gedicht wou ik eerst ook maar wij hebben geen gladde muren Hebben 2 weken geleden alle muren laten doen (spachtelpoets of hoe je da ook schrijft) Gr marloes
je kan natuurlijk ook een groot schildersdoek halen, bij xenos ofzo. en dat dan in de kleur van je muur en dan je tekst er op schilderen. ik schilder het zelf, maar je hebt ook letter sjablonen.
Dat thema hebben wij ook! Mn man gaat het draakje op de muur maken dmv een sjabloon wat hij gaat maken en dan tamponeren op de muur. Wanneer we er klaar mee zijn zal ik wel een foto laten zien. Zo lief dat draakje he... heb er best veel van al...
Nou dan ben ik erg benieuwd hoe het kamertje eruit gaat zien hoor Wij vinden het ook super dat draakje haha Ben ook erg benieuwd hoe jou man er een sjabloon van gaat maken... Dus laat maar effe iets weten als het af is hoor., Gr marloes
Ik wil ook graag een kleine tekst op mijn wiegje of een kleine tekening/sjabloon. Zou je die ook ergens kunnen bestellen?
krijg je via google niet iets gevonden... of in gedichten boeken ? Ik heb alleen die van die site's gevonden. En ja die stickers das een goed idee.... zal eens gaan googlen daarvoor
Wij hebben voor onze kleine de volgende tekst: Heb ik mijn beertje? Waar is mijn konijn? Ik kan alleen slapen, Als ze bij mij zijn. Naast de stikker hebben dan een lief klein roze konijnte hangen en een antieke beertje aan antieke haakjes. Heel schattig.