Ik zit echt al weken het internet af te speuren maar ben nog niks tegen gekomen waarvan ik zoiets had: dit is het. Misschien heeft iemand nog ideeen voor een mooi engels gedichtje of eentje waarin een broertje word aangekondigd?
A miracle A miracle is born A miracle of love This miracle is my brother of, en die hebben wij gebruikt, op mijn teentjes kijk ik over het randje van de wieg dag klein broertje ik vind je lief
Isn't she lovely, isn't she wonderful, isn't she precious, less than one minte old I never thought true love we'de be making one as lovely as she is'nt she pretty, made from love.. iets in die zin, weet niet precies meer, maar kan je altijd ff opzoeken!! (stevie wonder variant)
Je bent op zoek naar een engels gedichtje. Ik heb er wel eentje voor je! A new little baby to cuddle and love to spoil just a little and think the world of A bundle from Heaven to simply adore now who in the world could ask for more!
hier nog een engels versje Twinkle, twinkle, little star, eh, nu weet ik de rest niet meer. Zal thuis even kijken dit hadden wij nl gebruikt erg he!
Heb hem gevonden, wij hadden: Twinkle, twinkle, little star, Now we all now who you are. En dan hadden we een kaartje met een maan en een babytje er onderaan en sterretjes erop. Kleine leuke bijkomstigheid was, dat wij wisten dat het een jongetje zou worden maar verder niemand dus daar was iedereen heel benieuwd naar!