Leuk genoeg voor trouwdag broertje?

Discussie in 'De lounge' gestart door tupp, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik zou er een witte legging onder doen. Die heb je ook in allerlei soorten en maten tegenwoordig. Ik heb er die lijken wel op een panty, is alleen iets dikkere stof en minder laddergevoelig. :D
    Zou er ook witte pumps onder doen. Bij Scapino of op de markt vind je soms leuke pumps voor een prikkie.
    Vind het wel een heel leuk jurkje.

2. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Als de bruiloft in de zomer valt, kun je ook witte 'sjieke' slippers/sandaaltjes eronder aandoen. Met zo'n sleehak... Misschien dat je dat sneller nog eens draagt dan echte pumps. En vaak loopt het ook nog lekkerder dan pumps, zeker als je het niet gewend bent en er de hele dag op moet...

Ik zou voor een panty gaan als het een erg nette bruiloft wordt. Maar anders zou ik gewoon lekker een legging doen.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

neeh geen legging. das te alledaags

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    tsja.. ik denk dat het er ook aan ligt wat voor "type" mensen er komen... mijn beste vriendin is vorig jaar getrouwd.. en haar fam. is nog wel "netjes" maar zijn fam. is niet het type voor sjiek.. maar juist uitbundig.. ik voelde mij daarom absoluut niet aangetrokken om netjes in een jurkje en pumps te gaan... Ook ligt het aan je postuur vind ik.. ik heb zelf geen mooie benen mede door littekens van knie operatie en draag daarom absoluut geen panty onder iets wat op of net boen de knie valt.. als het idd mooi weer is zou ik gewoon gaan voor een leuke witte legging tot halverwege onderbeen.. en idd leuke instappertjes met sleehak.. lopen erg lekker altijd :D succes met alle ( tegenstrijdige) tips hahahaha

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ieee, jakkie, absoluut GEEN witte legging en dan ook nog eens witte pumps... Daar wordt het een beetje ordinair van vind ik (persoonlijke mening ;))
    Wel een leuk jurkje hoor!! Zou dan ook gaan voor een panty of liever niks. Alleen witte pumps vind ik wel leuk hieronder :)

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    GEEN WITTE LEGGING!! :D

Echt, als er een NO GO is, dan is dat wel een witte legging... Eigenlijk zou ik gewoon een mooie panty kopen en een paar donkerblauwe pumps. Eventueel nog een wit blazertje erop, voor als het wat frisser is en voor het officiële gedeelte.

Maar geen legging, echt niet doen hoor ;)

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Eerlijk...?

Ik vind het niet mooi, niet netjes/chique genoeg.
    Als je zomaar een loslopende gast zou zijn... oké, maar voor de trouwdag van een broer zou ik iets anders doen.

Een chique jurkje (hoeft echt geen gala te zijn, denk bijv. aan Esprit Collection, heel toegankelijk en draagbaar), met mooie schoenen en bijpassende tas. Daar zou ik voor gaan.

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    OMG... serieus echt geen witte legging nee! Het maakt je benen dikker en staat echt een beetje goedkoop voor een bruiloft...
    Dan liever een panty.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.256
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha, ik doe geen witte legging aan, beloofd. Ik draag liever een legging dan een omdat een legging geen voeten heeft. Maar dat is juist bij een pump / open schoen niet mooi, dus ik zal nu gewoon aan een panty moeten vrees ik. Het 'probleem' is dat ik lange benen heb en dat ik daardoor altijd een onderbroek over mijn panty aan moet, omdat ie anders afzakt ik de hele dag loop te heisen. ;) Dat is natuurlijk ook geen gezicht. Maar ondanks het feit dat niemand die extra onderbroek ziet, voel ik me er altijd zo vreselijk niet-sexy in.

Ik heb mijn man net even foto's van mij in deze jurk laten maken. Dat zegt met altijd toch meer dan een blik in de spiegel. Ik geloof dat ik het toch niet zo vind passen naast een man-in-pak. Wel een leuk jurkje verder, maar niet voor de gelegheid denk ik. Ik houd hem wel, dan heb ik ieder geval iets achter de hand. En van de zomer is hij sowieso wel leuk.

Eigenlijk heb ik wel leukere jurkjes en rokjes, maar daar ben ik allemaal al eens in 'gezien' en voor een trouwdag van iemand die zo dich bij je staat, wil ik toch wat nieuws. Ik heb alleen zelden tijd om te gaan shoppen zonder de kleine man. En met een dreumes van 1,5 in een pashokje is even leuk, maar niet als je uitgebreid wil winkelen.
    Ik heb ook al gezocht bij Zalando en Nelly enzo, maar nog niks echt leuks gezien. Wel een hoop twijfel dingen, maar die zou ik eerst moeten passen. Dat vind ik via een webshop zo'n gedoe.

Binnenkort maar eens iets regelen dat ik kan gaan shoppen.

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Je moet eens bij Steps gaan kijken, daar slaag ik vaak voor dit soort gelegenheden! En als je op een rustig moment kunt gaan, dan heeft de verkoopster vaak tijd om je uitgebreid alles te laten zien en je helemaal aan te kleden.

11. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
  12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
  13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.256
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Inderdaad leuk! Alleen; ik heb al twee 'little black dresses' (waaran 1 ook van esprit, toevallig). Die wil ik niet aan bij deze gelegenheid, omdat het bruidspaar me daar wel in kent. Maar om nu nog een derde zwarte jurk te kopen vind ik een beetje te veel van het goede. Ik draag 1 van die zwarte jurkjes wel op het vrijgezellenfeest.

Dat ik niet nog een zwarte jurk wil, maakt het kiezen wel moeilijk. Ik trek toch wel vaak naar dat soort zwarte jurkjes toe. Ik heb ook heel lichte huid, dus een donkere jurk staat me ook gewoon beter. Dat jurkje van Didi is al een beetje op het ramdje, met dat wit erin.

14. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    leuk jurkje maar ik vind zelf persoonlijk te "gewoontjes" voor een bruiloft.
    maar goed dat ligt natuurlijk ook aan wat jullie gewend zijn om te dragen op bruiloft of feestjes.
    als je jezelf er goed in voelt gewoon doen!! :)

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
  16. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Als je overdag gaat inderdaad niet, maar als je alleen naar het avondfeest gaat vindt ik een little black dress juist super mooi.

Maar goed: TS; er staan heel veel mooie soortgelijke jurkjes op Esprit.

17. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Op zich een leuk jurkje maar ik vind hem meer voor een mooie zomeravond ofzo.

Ik ga op een bruiloft voor wat chiquere jurkjes en zeker niet met een legging. Maar het is natuurlijk ook de vraag wat bij jullie normaal is want dat verschilt nogal van bruiloft. Op sommige bruiloften ga ik wat casueler gekleed. Kies dan voor een mooie broek met blouse ofzo.

18. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    je hebt ook van die plak panty's/kousen dat zit een stuk beter dan die gewone panty's en dan hoef je geen extra onderbroek aan

vind trouwens een leuk jurkje

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee geen zwart jurkje.. tis voorjaar.

Ik vind het jurkje wat je gekocht hebt heel erg leuk!

Panty of legging moet je zelf even kijken, maar geen witte pumps.... vreselijk. Mooie donkerblauwe pump of een mooie donkerblauwe sierlijke laars, ook leuk. Niet zo´n lompe motorlaars dan he, iets leuks met een hakje. Maar keuze van het jurkje.. helemaal goed!

Maar de meningen zullen hier wel uiteen lopen, dat krijg je met persoonlijke smaak :D en gelukkig maar, anders liepen we allemaal in hetzelfde.

Heel veel plezier op de bruiloft!

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Anakin.

Als het niet heel warm is kan er ook een dikke bordeaux rode panty onder en dan juist geen pumps. Dan vind ik het te stoffig worden. Ik zou er dan eerder halfhoge omslag laarsjes onder dragen of een halfhoog rijglaarsje. Dan wordt het geheel wat pittiger.

Wel een mooi model! Didi is een fijn merk vind ik.

Deel Deze Pagina