En nog een idee! Bij hema heb je de panty's in doosjes, volgens mij de goedkoopste. Hier zit ook de kleur marine blauw tussen. Die heb ik zelf voor bij een donkerblauw jurkje. Die zijn wel mooi. Hier heb ik altijd taupe kleurige enkellaarsjes bij aan... Onder de jurk zou ik geen gewone tanktop aantrekken, maar een licht doorschijnende in wit of taupe...
Als ik heel eerlijk ben, vind ik het nogal gewoontjes en saai. Vooral omdat je er de hele dag bij bent en het toch in het zonnigere weer is zou ik echt voor wat anders gaan. Kijk idd eens bij Steps, daar hebben ze zulke leuke jurkjes! Zo iets: Steps | Nieuw binnen - Chayenne Dress Géén zwart voor een bruiloft!!!
Ik vind het een hartstikke leuk jurkje, ook naast een man in pak. Misschien kan je bij het officiele gedeelte overdag een jasje erover dragen. Ik zou nooit witte pumps aandoen. Legging zou ik geen probleem vinden (maar niet wit). Het ligt er natuurlijk wel aan hoe sjiek de families zijn, supersjiek moet je iets anders zoeken.
Ben ik nog een keer haha. Ik had mijn pc al afgesloten en toen dacht ik nog O jaaa. met knalrood combineren is ook leuk En voor een bruiloft hoeft hij niet gewoontjes te zijn, als je je haar leuk doet en hem goed combineerd. Sorry nu zeg ik niks meer haha
Steps | Jurken - Domenique Dress vind deze ook erg mooi ! ook weer leuk bij het pak van je man denk ik ! en dan met dat blauwe vestje erbij wat er onder staat !
Bordeaux rood? Nee joh, das echt niet mooi.. en nogmaals we zitten al bijna in mei, ik lees allemaal suggesties die meer slaan op de feestdagen (kerst!)...
Oh, deze zou echt perfect staan bij het pak van mijn man! Ik vind bollen op een jurk normaal niet zo leuk, maar bij dit jurkje past het juist wel. Ik laat het vanavond even aan mijn man zien! De trouwdag is begin juni. Dus qua weer kan het wel alle kanten op. Ik moet dus ook nog iets verzinnen erover te doen als blote armen te koud is.
Vind het jurkje heel goed kunnen, zou er alleen geen zware pumps onder doen! Zou dan kiezen voor donkerblauwe (in de kleur van het jurkje)
Die is inderdaad heel leuk! Mooie zwarte pumps er onder, kort jasje erbij of eventueel een leuke bolero. Ik zou sowieso iets aantrekken waar jij je enigszins comfortabel in voelt Ik ben bijvoorbeeld van de donkere kleuren, als ik een wit met bloemen jurkje zou aantrekken, voel ik me totaal niet op mijn gemak. Voor een bruiloft zou ik dan voor zoiets gaan: Steps | Jurken - Carol Dress Leuke pumps er onder, knal rode sieraden en hoppa
Ik vind het een superleuk jurkje, mag ik vragen waar je hem hebt gekocht? Ik heb niet alles gelezen hoor, dus misschien heb je het al vermeld?? Ik vind m ook zeker wel geschikt voor een bruiloft! Sterker nog, ik heb begin juli ene bruiloft en vind dit jurkje ook voor mezelf erg leuk! Ik zou er een dunne panty onder doen of, als het weer het toe laat, blote benen en dan met hoge pumps met dunne bandjes. Legging met pumps kan misschien ook als het een informele sfeer is. Zo niet, dan kan het te zomers over komen. maar met mooie sieraden bij de jurk kan het ook heel goed feestelijk vind ik!!
Die vind ik wel chique, ook met een mooie zwarte panty en een pump. Het is niet mijn smaak, maar ik vind het dan wel mooi bij elkaar. Je kan hier heel goed een blazer op doen vind ik-> Vero Moda LINDA - Blazers voor dames - Zwart - Zalando.nl
Deze! Idd met leuke felrode grote kralen bv. Netjes en toch ook beetje speels. Kan je nog eens vaker dragen ook.