Ik ben natuurlijk al druk aan het rondkijken voor Sinterklaas cadeau's. Nu wil ik graag een leuk gezelschapspel kopen voor mijn dochter,die eind november 4 jaar wordt. Ze is nu helemaal van huisje-boompje-beestje en zo'n ander mens erger je niet achtig spel. Maar uiteraard willen we ook wel eens wat anders doen. Iemand een leuke tip voor een (bord)spel...?
zakgeldspel? is mijn jongste zusje al jaren gek op (is nu net 9 geworden) Leert ze ook gelijk met "geld" omgaan
klinkt leuk,maar op internet staat dat het pas vanaf 6 jaar is. Ben bang dat ze er nog te klein voor is...?
Ik vond vroeger muizenval ( heette dat zo met die baan die je op moest bouwen en dan werd de muis gevangen?) en smellorie leuk. Smellorie is memorie alleen moet je dan ruiken welke geur bij het kaartje hoort dacht ik. Hier vind de oudste red de ijsbeer erg leuk en die met die olifant en die vlinders die uit zijn slurf komen die je moet vangen.
Hier ook een huisje-boompje-beestje fan Heb voor 5-12 Knibbel Knabbel Knuisje gekocht.. En verder is ze nu druk bezig met leerspelletjes. Bijv. rekensommetjes, klokkijken, onthoud-spelletjes), wat is zwaarder/lichter/sneller/langzamer. Maar inderdaad ook 4 op een rij, wie is het en dat soort dingen. De meer denkspellen zijn het dus helemaal voor nu..
Hier staat met stip op 1: Camelot jr. Dat is echt zo leuk (zelfs nog voor volwassenen!) Verder heeft ze hondje waf, Smulslakken, Disney ganzenbord, Winnie de Poeh-toren van Pisa, Dr. Bibber jr (en de rest kom ik zo even niet op) Stuk voor stuk aanraders!