Heeft één van jullie de gebakjestaart van Jip en Janneke (Hema) gehaald? Ik vind 'm er zo leuk uitzien, maar is íe ook lekker? Is de laag die er over zit en waar de print op staat van Marsepein (dit staat niet op de site van de Hema)? Pim
Ik denk dat die van marsepein is. Ik heb vorige week die mini tompoucen gehaald. Die waren in ieder geval wel erg lekker.
Ja ik heb uhm van de week gehaald want me zoontje was jarig hij is zooooooow leuk ! ik heb niet geproefd want ik ben niet zo van gebak..... dacht wel dat het marsepein was.... maar kweet dus niet zeker.
ik vindt die van de hema niet zo heel lekker die foto is volgens mij wel van marsepein ik heb de taart bij een echte bakker gehaald was 2 euro duurder maar je proeft zeker verschil
ik heb net een taart bezorgd gekregen die iemand zelf maakt ..... hij ziet er lekker uit . op hun site staan ook allerelei mooie kinder taarten , violgens mij kun je gewoon aangeven wat je wilt en zij maakt het .... dus als je bij wijxze van een plaatje opstuurt van jip en janneke kan zij een taart maken of allemaal kleine taartjes .... en ze is absoluut niet duur ! weet alleen niet tot hoever ze bezorgen .... de site heet uwtaart.nl L.sybje
wij hebben voor de kinderen altijd een kindertaart van de hema. lekkere taarten, leuk zelf uitzoeken, en altijd succes!
wij hebben gehad 3 weken geleden, en de bovenkant is marsepein, ik vond de stukjes alleeen erg klein voor volwassenen.
Dank voor al jullie reacties. Dan ga ik 'm bestellen. Dat het kleine stukjes zijn, maakt niet uit. Ik zal genoeg andere lekkere dingen in huis hebben Pim
Prima taart.. vind ik overigens met alles van de hema wel. Haal mijn afbakbroodjes en verse vleeswaren etc. er ook altijd.
Denk wel dat het een goede en voorla lekkere taart is ... k vind die van de hema altijd top En ik neem aan dat het plaatje van marsepein is... heb nognooit een van de hema gezien met een plastic kaart erop. Anders mail je ff met de klantenservice xxx