45 min gemiddeld denk ik. Ik vind het best een vlot spel, omdat je allemaal voor jezelf speelt en daarom elke beurt wel iets te doen hebt. Je hoeft niet op een ander te wachten.
-Clever (zijn verschillende varianten van) -Keer op keer -Keer op keer 2 (vind ik leuker dan de 'gewone') -Qwixx (heb je verschillende scoreblokken van)
We hebben een mooie collectie maar deze zijn ook echt leuk om te spelen met zijn 2en die ook geen uren duurt. Qwirkle cubes Bonanza dobbelspel Mandala Dominion Blokus duo Rozenkoning Patchwork Regenwormen Hive Point salad Artisjokken Stenentijdperk
Azul (meerdere varianten, allemaal leuk!) Mandala stones Stenen tijdperk Machiavelli O.M.G. oh mijn goederen Pandemic (cooperatief) Targi, patchwork of mandala (alleen met 2 spelers)
Het kan van 2-4 spelers. In alle gevallen leuk, maar vanaf 3 leuker. Er is ook een uitbreiding met een 5e kleur. Het is officieel vanaf 10 jaar, maar mijn jongste van 9 is best handig met spelletjes en die had het ook direct door.
Yahtzee en Uno speel ik thuis idd regelmatig. Blijft leuk. Wil nu alleen wel ook andere spelletjes doen.
Weet niet of ik het gevraagd had al, maar is Vlotte geesten ook eik voor volwassenen? Lijkt me wel leuk spel.