Leuk idee uitdeelkadootje op school voor broertje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Iemand een leuk idee voor mijn zoontje om uit te delen op school?
    Hij is 7 jaar en beschuit met muisjes is ook prima, maar misschien nog iets leuks erbij?
    Met de naam van zijn broertje of zusje op een kaartje eraan.
    Het is een vrij klein klasje van 16 kinderen dus ik hoef niet megazuinig te doen ;)
    Ook fijn om samen iets te maken met mijn zoontje en er zo naar toe te leven!

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb wel op basisscholen gewerkt en daar wat leuke ideeën gezien:

- Speen-lolly (bij de snoepwinkel zo'n plastic ding met lolly eraan in speenvorm) hier een kaartje aan met "hoera, blabla is geboren" en die kaartjes inderdaad zelf gemaakt. Zij had haar dochtertje met sponsjes een kaartje laten bedrukken met roze en witte verf en er later met viltstift de tekst overheen geschreven.

- Lange vingers gedoopt in chocolade met muisjes bestrooid, ziet er feestelijk uit en smaakt kinderen vaak ook erg goed. Hier kun je ook makkelijk een lintje omheen binden met iets van een kaartje er aan.

- Knapzak (stok met een doek aan het eind geknoopt) in roze of blauw met snoepjes er in. Op de knapzak stond de naam geschreven van het kindje dat geboren was. Oh ja in de knapzak zat bij haar roze popcorn, maar geen idee hoe ze daar aan kwam :)

-Flesje met snoep gevuld, die zie je ook regelmatig in de snoepwinkel. In de klas hadden ze toen een klein slabbetje eromheen met de naam van de baby erop. Stond erg schattig.

- Ipv een kaartje een klein babyluiertje maken met de naam van de baby er op?

3. daantje628

17 mrt 2008
    38
    0
    0
  4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hele leuke ideeen zie ik al!
    Oja ik was nog erbij vergeten te vermelden dat snoep op school niet verboden, is maar de voorkeur uitgaat naar iets gezonds of niet eetbaars :rolleyes:

5. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ik ben morgen uitgeteld en heb voor me zoontje van 4 jaar de traktatties al klaar.misschien wat kinderachtig voor een jongen van 7 maar misschien krijg je hierdoor ideeen.ik heb bij de zeeman voor 1 euro per stuk dierenwashandjes gekocht,daar likkoekjes in gedaan en de onderkant dicht gemaakt met een strikje.het zijn allemaal verschillende dus iedereen kan kiezen,ze staan rechtop in een mand ,het is een erg leuk gezicht al zegt ik het zelf.er zitten ook maar 13 kindjes bij me zoontje in de klas dus het was geod tedoen.sucses met ideeen opdoen

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ze verkopen bij de prenatal blauwe wuppies... die misschien ergens op doen?

7. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Bij de Action hebben ze vaak ook hele leuke dingen. Bijv. een kokertje met potloden ofzo

Deel Deze Pagina