leuk (goedkoop) adres voor babykamers etc

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mymiracle, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bedankt voor alle goeie tips! het is allemaal nieuw voor me, 1e zwangerschap en ik ben er helemaal niet in thuis dus ik ben hier heel bij mee! :):)

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Die hebben wij ook, echt een geweldige kast. Bovenin allemaal kleine laadjes, onderin grotere laden voor beddengoed enzo. En ook gewoon het standaard ledikantje van de Ikea. Wat roze planken aan de muur... Beetje creatief geweest en ondanks dat ik in de catalogus van Prenatal e.d. heel mooie kamertjes heb gezien, vind ik de mijne het allermooiste ;)

En, in tegenstelling tot een gewone commode, kan ie nog jaaaren mee gewoon als kast. Het bedje kan ook tot minstens drie jaar.

Een vriendinnetje van me heeft ook een oud ledikantje op mp gekocht dat ze heeft geverfd en een gaar kastje opgeknapt, op de kastdeurtjes groen bont spul ziet er super uit!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

valhalla, klinkt leuk!
    ik was er zelf ook al wel over uit om een heel basis kamertje te doen en het zelf op te leuken met muurstickers en kleedjes etc.
    echt geweldig en dat is nog leuk om te doen ook :)

4. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    die commode is SUPER, wij hebben ivm een te klein kamertje de kleinere gekocht maar zou bij een evt 2e waarschijnlijk die grote er nog bij kopen :)

Deel Deze Pagina