Hopelijk kunnen jullie mij een aantal tips geven, want ik kom er niet meer uit. Ik heb 8 jaar geleden de MEAO niveau4 opleiding tot directiesecretaresse afgerond. Nu 8 jaar later ben ik hier zo op uitgekeken. Ik wil graag een HBO deeltijd studie gaan volgen. Via mijn werkgever krijg ik (bijna) elke opleiding vergoed. Maar ik weet niet wat ik kan doen Ik zit te denken aan HR management, maar dat is ook het enige. Wie heeft tips voor mij? Welke opleiding zou ik kunnen volgen?
Wat wil je ermee? Waar ligt je interesse? Welke baan zou je over een aantal jaar willen uitoefenen? Het lijkt mij belangrijk dat je een studie met een bepaald doel begint en dat je er uiteindelijk ook iets mee kunt.
Dat is het 'm nou juist. Ik weet helemaal niet wat ik wil! Als ik een beroepskeuze test doe, komt er uit dat ik boerin wil worden! haha Het liefst zou ik iets doen met personeel. Personeels management, HRM adviseur e.d. Alleen dat zijn volledige HBO studies. Ik hoopte dat ik hier wat ideeen op kon doen. Want ik vind het erg lastig om te achterhalen wat ik precies wil.