Optie 4 dus, ik zou stiekum kijken en het daarna weer dichtmaken, en op je verjaardag heel verrast doen, een week na je verjaardag verklappen dat je lekker al wist wat er inzat
oh dat kan ik echt niet hoor. was met moederdag ook mooi, mijn man had via greetz een leuke kaart laten maken. maarja er niet aan gedacht dat ik daar de bevestigingsmail van krijg. dus ik wist vantevoren ook al dat ik een kaart kreeg, heb me toen wel ingehouden en niet bekeken wat er op stond. maar mijn man merkte aan mijn reactie dat het niet echt een verrassing was.
Hier spreekt het engeltje: Leg het kado op een plek waar je niet veel komt en het niet in het zicht ligt en loop gelijk weg. Probeer je gedachtes af te leiden door met andere dingen bezig te zijn.
Zeker foto op canvas. Niet openmaken, dat is achteraf voor jezelf ook niet leuk. Even volhouden nog!!!
ik ben wel van de teksten, dus zou wel leuk zijn..... ik wacht gerust af......... en zucht af en toe es heel diep.
nou, ik heb hem uitgepakt hoor. mijn man zei: was een grapje hoor, het was niet voor je verjaardag, daar moet ik nog wat voor bedenken. deze kwam ik tegen en kon het niet laten om te kopen. grapjas...... maar wel heel lief. dit is het geworden, dit is niet de link van de betreffende winkel, maar wel dezelfde 3d plaat: http://nieuwplaats.net/uploads/images/2011/44/04/19/12/33/1mox3iw06dqp.jpg
Hihi leuk!! En herkenbaar dat je het niet kon laten om het toch uit te pakken Wel gemeen van je man haha dat hij je eerst in spanning laat zitten maar het achteraf niet voor je verjaardag is
Ik ben vreselijk slecht met verrassingen en cadeau's. Waarschijnlijk zou ik het al hebben opengemaakt, maar dat is natuurlijk een slecht advies.
Oh wacht, je weet het ondertussen al. Trouwens, dit doet me denken aan Sinterklaas. Mijn vriend had toen iets voor me besteld, maar de bevestiging stond op zijn mail. Had ie zijn wachtwoord veranderd, dus toen ik een keer op z'n mail wilde, lukte dat niet. Zodoende kwam ik er dus achter dat er een verrassing voor mij op stond. Maar ik vind dat echt niets. Ik slaap dan niet meer, denk er de hele dag aan, dat is het gewoon niet waard. Dus op een bepaald moment stiekem z'n iPhone ingedoken en toen kwam ik er achter. Een foto chocolade hart. <3 Hoe lief. Hij was alleen wel best boos dat ik het al wist. Tegenwoordig heeft 'ie niet meer zo veel verrassingen...