Positief getest daarna bloedverlies!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cynthia26, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia26

Cynthia26 Lid

6 jun 2007
    69
    0
    0
    Ik heb afgelopen dinsdag 18 september een hele lichte positieve test in handen gehad...maar donderdag begon ik met licht bloed verlies en vrijdag en zaterdag ben ik letterlijk en figuurlijk leeg gelopen zeg maar (sorry)....vandaag bijna geen bloed op maandverband gezien alleen wel helderrood met afvegen....heb maar weinig stolsels gehad.
    Toch wel een miskraam of.....?

Ik begin zo te twijfelen omdat je vaak leest dat je wel kan vloeien en toch zwanger kan blijven zeg maar.....ben in de avond nog steeds misselijk maar gevoelige borsten en tepels heb ik niet meer!

Liefs cynthia26

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoi Cynthia,

Als ik eerlijk mag zijn, dan klinkt het niet zo goed. Ook omdat je schrijft dat je een hele lichte positieve test had vorige week. Het kan best voorkomen dat je onschuldig bloedverlies hebt en dat het niet nadelig hoeft te zijn voor een zwangerschap. Maar als je leegstroomt, dan is dat niet zo'n goed teken... En als je zwangerschapskwaaltjes dan ook nog eens zo duidelijk afnemen?

Wat je zou kunnen doen, is nog een keer een zwangerschapstest doen. Als je nu negatief test, dan zit het inderdaad niet goed. Als je positief test en de streep is dikker dan vorige week, dan heb je kans dat het nog goed zit. Het zwangerschapshormoon moet elke 2-3 dagen verdubbelen, dus dan zou de streep nu duidelijker moeten zijn. Maar het kan ook zijn dat het zwangerschapshormoon na een miskraam nog een tijd in je lichaam aanwezig blijft. Dat je dus nog steeds positief test, maar niet meer zwanger bent. Dan heb je waarschijnlijk opnieuw een hele lichte test. Ik zou sowieso even naar de huisarts gaan om te vragen hoe nu verder.

Sterkte & succes!

3. Samama

Samama Niet meer actief

Sluit me helemaal bij jippie aan.

Succes ermee!

4. Niet meer actief

Ik sluit me ook weer aan bij jullie.

Veel suc6 en sterkte cynthia26!

Deel Deze Pagina