Ik ken het niet, ik ben een enorme dierenfreak..maar heb ook rekening te houden met 4 mnd ouder dochter, is dit een leuke zoo ? ( moet er best een eind voor rijden)..
Ik ben er 2 jaar geleden geweest je kunt door de aapjes lopen vond ik erg leuk. Hij is niet heel groot maar we zijn er toch een hele dag geweest. Er was geloof ik wel maar 1 restaurant. Kweet het niet meer precies allemaal maar was volgens mij wel leuk
Wij wonen er vlakbij, ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen. Het is idd niet heel groot en er waren toen wij gingen ook maar weinig dieren te zien.
Ze hebben met name kleine diersoorten. Aapjes, stokstaartjes, vogels etc. Je vindt er geen olifant, tijger of beer. Is wel heerlijk wandelen. Met kindje van 4 maanden kan prima. Ouders kindjes missen toch de olifant enzo, dan " hoort " bij dierentuin in hun ogen.
Het is er erg klein, en als je er ver voor moet rijden zou ik voor een andere dierentuin kiezen. Het is leuk om tussen de dieren door te lopen (apen en kangoeroes), maar verder waren wij er vrij snel uitgekeken..
wij vonden het wel leuk, maar heb toch echt een tijger of leeuwen zien liggen. en nderdaad er is maar 1 restaurant.
Wij zijn er geweest met vakantie onze zoon van 2 vond het geweldig mooie het is geen grote dierentuin maar wel mooi kinderboerderij en speeltuintje leuk restaurant en er valt veel te zien wij zijn er toen de heledag geweest maar iedereen heeft zo ze eigen mening
vond t beetje boring om eerlijk te zijn. Enige wat zoonlief leuk vond waren de 'roe's' (kangaroo's, je loopt door hun verblijf heen) en de 'baby nijlpaard' (dwerg nijlpaard) je heb er aapies enuhh heel wat onbekende diersoorten Plattegrond: http://www.zodiaczoos.nl/files/PlattegrondZPO%202012%20website.jpg
oja en zoonlief was pissed off dat er geen olifant en leeuwen waren iemand zei 'heb wel leeuwen of teigers gezien' denk dat je cheetas bedoelde? ze hebben ook 'wilde honden' deze lagen alleen heel lui te slapen dus zo wild vond zoonlief ze niet en liep alweer snel door. bij de auto kreeg ik een blik naar me toe geworpen 'thats it?!'
Vind het 10x niks Alles was zo dicht bebost dat we onze zoon in de nek moesten zetten om wat te kunnen zien, en vond het veel lopen en weinig dieren zien
ik vind het perfect, wij hebben abonnementje want we wonen er zo dichtbij, vaak kunnen we ons wel een paar uur vermaken, je kan lekker alles rustig zien want is niet zo druk enzo. Grote speeltuin erna en een ijsje / wat drinken en we zijn happy. Onze kids vinden alle dieren leuk dat scheelt misschien..
Ik ben er getrouwd . Het os best een leuk park maar vooral om te wandelen. Er zit ook een heel gedeelte bij met vogels en een stuk wandelpark.
Wij hadden vrijkaarten en moesten er ook een aardig stuk voor rijden maar zou er nooit meer heengaan.
Ik vind het een leuke, mooie dierentuin. Het is niet heel groot en niet te vergelijken met bijvoorbeeld Burgers Zoo, maar wij hebben er een prima dagje gehad. Doordat het niet zo groot is kun je makkelijk in een paar uurtjes alles zien, lang genoeg met zo'n kleintje vind ik.
Wij wonen er een paar kilometer vandaan, het is een duur park. Ze hebben er weinig dieren en ook kleine. Voor dat zelfde geld kan je beter naar Burgers Zoo in Arnhem gaan.
Tja het is gewoon net geen dieren tuin maar ook wel meer dan een kinderboerderij. Dieren vallen wat tegen, hoogte punt voor mijn dochter, toen 3, was dat er geschminkt werd
Als je er een stuk voor moet rijden zou ik t al helemaal niet doen! Wij waren redelijk in de buurt een keer + dat ik goedkopere kaartjes had. Vond t zonde van mn geld en tijd.
ben ik veel dierentuinen geweest, maar deze is echt het minst tot nu toe, vond het niet bijzonder. Inderdaad een grote kinderboerderij en je kind moet je bijna overal optillen want ze kunnen niks vanuit de wandelwagen zien.