Leuk hotel met verrukkelijke keuken gezocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mary1981, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

en de Librije heeft ook een hotel :D

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
  3. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Over Karel V, dat andere restaurant is idd nog meer exclusiever, heb zelf daar nooit gegeten. Zal ook heerlijk zijn want bij de brasserie is het in ieder geval super lekker en open keuken dus je ziet alles. Hotel is heel mooi en klassiek. En Utrecht zeker leuke stad, je kan de Dom beklimmen, wandelen langs de grachtjes.
    Je kan ook een keer in de zomer gaan dan kan je in de binnentuin dineren, zoo leuk!! :)

Succes met je keuze.

4. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    Restaurant De Librije in zwolle is echt geweldig.

ook goed is het restaurant Cielbleu in amsterdam

beide wel best duur.

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    In ommen heb je Spa hotel en zit goed restaurant in zeer sfeervol

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    De Librije is echt geweldig. Echt een aanrader. Goedkoper alternatief is Librije's Zusje. Ook echt lekker.

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hotel de Wereld met Michelinster restaurant O mundo in Wageningen: hele mooie kamer, super restaurant en Wageningen en omgeving is echt prachtig en heel veel te doen!

Wij zijn als "huwelijksreis" hierheen gegaan voor een weekend met 1 overnachting. De oudste 2 kindjes aan de buren uitbesteed en de baby van toen een paar maanden oud mee. Die lag heerlijk op de kamer te slapen terwijl wij (met babyfoon aan) zaten te tafelen: de meest heerlijke liflafjes met bijbehorende wijnen... Hmmm, krijg zin om weer een weekendje te plannen! ;)

8. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Weet niet of het al genoemd is maar het Bilderberg Parkhotel in Rotterdam is erg goed! En kun je erg luxe dineren, wij hebben daar ooit overnacht en een 7-gangen diner gehad.

9. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Allereerst wil ik jullie nogmaals hartelijk dank voor alle tips. Dankzij jullie heb ik een geweldige indruk gekregen van allerlei mooie restaurants en hotels die Nederland heeft. Daaruit blijkt wel dat mijn referentiekader erg klein was en via googlen was ik nooit op zoveel mogelijke en mooie opties gekomen. Ik kan er maar voor één kiezen nu, maar heb ze allemaal met belangstelling bekeken; een mooie basis voor heerlijke toekomstige uitjes. Super!

@Knuffelkonijn; Jeetje…. v/d Valk komt in dit topic wel heel erg vaak terug. Wat zijn zij dan toch enorm gemoderniseerd de laatste jaren. Ik heb het imago van deze hotelketen wel heel erg moeten bijstellen. Top!

@Lous; dat ziet er ook sprookjesachtig uit. Helemaal niet modern natuurlijk, maar helemaal in stijl. Prachtig. Ik heb vrienden die over een poosje willen trouwen. Dit zou voor hun ECHT een droomlocatie zijn (ook helemaal de goede regio voor hen). Ga het ze meteen doormailen J.

@Walhalla; jij zit met je suggesties helemaal goed. Hier hou ik van. Hoop dat ik ze ooit kan bezoeken.
    @TmvD, @LiveLaughtLove, @sjors75, @Wheelie, @Marlous28; Net als de Librije (of haar zusje) nog op ons lijstje staat. Maar er zijn ook prachtige alternatieven genoemd en dan is dit natuurlijk wel enorm prijzig (op de één of andere manier denk ik ook dat ik niet bepaald de doelgroep ben van wie ze het moeten hebben J).

@soefdeboef; wat een mooie uitstraling heeft dat restaurant/hotel. Prachtige accommodatie om te onthouden voor een lekkere dag er tussenuit. Deze bedoelde jij denk ik ook @Meis85?

@tuti80; als ik het Kurhaus hoor heb ik altijd zo’n wel/niet-gevoel. Enerzijds prachtig (en de plek kan werkelijk niet mooier), aan de andere kant. Heb ik echt betere hotels gezien/gehad. Misschien is het mij net iets te groot en onpersoonlijk ofzo of had het met persoonlijke smaak te maken (ik ben meer van het moderne). Maar qua locatie kun je mijn inziens niet mooier zitten in Scheveningen.

@Edn; dat vind ik ook heel mooi. Eigenlijk als je alle suggesties zo doorleest en alle sites bekijkt zijn er best veel van dit soort hotels in Nederland. Dat wist ik niet, maar nu wel (en daar ga ik echt mijn voordeel mee doen J)

@Bosi333; deze verzamelsite heb ik nooit eerder gezien. Top om te hebben, dank voor het sturen!

@Whabbit; ook al zo’n geweldige suggestie en het is maar een half uurtje rijden ofzo voor ons, kan heel handig zijn als je de rest van de dag al volgepland hebt. Oh… super zeg, kindje lekker slapen en heerlijk eten. Beter kan niet.

@Mammietammie; ik ken het hotel zelf niet, maar de Bilderbergketen wel. Ik vind het echt een hele goede keten met zeer gastvrije medewerkers (ben er onlangs nog in één geweest voor een lezing).

Vandaag was het dan dé grote dag, manlief jarig. Zijn cadeau? Een heerlijke avond dineren bij restaurant Niven!

Uiteindelijk heb ik hiervoor gekozen omdat ik dit via Groupon (hartelijk dank voor de tip @PenK) kon kopen. Een tien-gangendiner in restaurant met een michelinster voor slechts € 99,-. Dat kon ik echt niet laten lopen. En hoewel het FG restaurant er voor mij qua site/inrichting nóg aantrekkelijker uitzag, vond ik het prijsverschil (voor beiden erg goede restaurants) te groot. Wie weet de volgende keer. Misschien voor ons tien-jarig jubileum volgend jaar, dat is @Maedra goed bevallen toch J en dan helemaal inclusief watertaxi en/of Hotel New York of de suggesties van @Dirskmama. Zie het helemaal zitten!

Een overnachting kon niet meer bij de twee hotelkamers van het restaurant. Daarvoor gaan we uitwijken naar De Savorin, maar er dus behalve ontbijt niet eten (goed om toch even te weten @koala). Dat ligt wat ik begreep op 2 km van het restaurant.

Dus wij gaan niet alleen fantastische uit eten, maar ook nog eens tegen een SUPERprijs. En dat allemaal dus dankzij jullie! Heel erg veel dank ook namens manlief.

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Heel veel plezier. Het ligt idd zeer dicht bij elkaar.

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oooh, wat onwijs leuk!

Ben heel benieuwd hoe je alles gaat ervaren!

Laat je het nog weten???

12. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    We gaan pas in december, maar als ik eraan denk ga ik dat zeker doen :).

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Deel Deze Pagina