Ik heb even ideeën nodig voor mijn broer en schoonzus die in dec hun eerste kindje verwachten! Nou is het zo dat ze een paar hele zware jaren achter de rug hebben, en voor mij voor het eerst dat ik vrij dichtbij mee maak dat er een nichtje of een neefje krijg (laaaaaaaaaaaaaang verhaal) Nu wil ik alvast kadotjes kopen voor zowel aanstaande papa en aanstaande mama, en wil tegen die tijd een kraammand maken, en zoek daar ook alvast ideeeën voor. Wie heeft er leuke ideetjes dus, en waar moet ik aan denken
Voor moeders : - lekkere douche/bodymilk - wat lekkers te eten ( chocolade ofzo ) - tijdschriften - valdispert rust ( kreeg ik in mijn mand ) - Boekje cadeaubonnen ( bv voor huishouden,boodschappen,oppassen etc ) - washandje voor de liefste papa Voor vaders: - lekkere doucheschuim - redbull - valdispert nacht ( kreeg mijn man ) - washandje voor de liefste papa - bordje baby on board voor in de auto Voor de kleine - kleertjes - armbandje met naam - muziekdoosje - rammelaar, speenkoord etc - oppasboek ( als bv opa&oma op gaan passen )