Fora's (ownee -s)

Discussion in 'De lounge' started by -, Jun 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Aan hoeveel fora's doe jij eigenlijk mee? Ik aan deze en nog een andere, die verder niets met zwangerschap oid te maken heeft...Maar ik vroeg me af of er meerdere waren die bij 2 of meer fora's aangesloten zijn.

2. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ikke ook aan deze en aan 1 andere... over mijnhondje

en eigenlijk nog aan twee maar dat kan ik niet bijhouden dus ik beperk me tot 2

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Poeh ik heb er wel 5 of 6
    Maar ik hou ze niet elke dag bij zoals deze hoor ;) :D

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    3... Deze en 2 over kralen..

enne.. fora of forums maar niet fora's ;) :D

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Mevrouw spellingscontrole!

6. Niet meer actief

over kralen? Goh, wist niet dat daar fora's (ownee -s) over waren.. hihi. Zo leer je nog eens wat! (niet lullig bedoeld, had er werkelijk geen notie van)

Tsja.. als je mijn spelling moet gaan controleren, dan ben je nog wel even zoet hoor! Begin er maar niet aan...haha

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahhaha sorry...

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah ja meer over sieraden maken enzo... heb zelf een kralenshoppie..

Nou ik ben zelf ook niet goed in spellen hoor.. maar heb er zelf zo lang mee geprutst.. is het nou forums of fora..fora's is daar dan weer een mix van..

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Tjah juffrouw he :D

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Nog 1 over zwangerschap en kiddies, maar daar komen niet veel mensen. Ik kom er eens in de twee weken ofzow. Dan nog 2 over paarden, maar daar kom ik ook niet vaak. Tenslotte is dit het leukste forum :D

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik ook twee...
    deze is toch wel een echte verslaving

de andere gaat over marokkaanse jongeren ...

12. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    ik op 4 a 5 praat ook graag over motors en motor rijden 8) en natuurlijk over zwanger worden :)

13. Niet meer actief

jaa...... motorrijden (ben enthousiaste bijrijder), daar kan ik me nou wel fora over indenken ja..

14. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Dit forum sinds kort, en verder het konijnenforum, tinkerforum en een forum over tamme ratten waar ik ook moderator ben ;)

15. sim

sim Niet meer actief

deze dus en nog één over zwangerschap, maar daar praat ik maar in één topic, bovendien vind ik die niet zo overzichtelijk als deze, daar gaat het heel vaak offtopic, eigenlijk start iemand daar een topic en gaat dat topic helemaal zijn eigen leven leiden, want uiteindelijk raak je uitgpraat over het onderwerp waar die mee geopend is, dus dan heb je soms over de 100 pagina's met hetzelfde clubje, ik kijk daar al soms vreemd op als er een 'vreemde'om de hoek komt kijken en dan denk ik oh ja, waar was dit eigenlijk ook al weer om geopend??vind dit echt heel overzichtelijk ;)

16. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    uhm..alleen dit forum

17. Marije

Marije Actief lid

Nov 17, 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Ik heb 2 eigen fora, een algemeen en een boekenforum (ben enorm gek op lezen) en verder lees ik vaak op het borstvoedingsforum en het Jip en Janneke-forum (uit het BVforum voortgekomen)

18. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    deze, een forum voor afvallen en 2 van psp...

19. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Poeh, ik ben toch wel een internetjunkie hoor: Naast onze eigen weblog en een Myspace kom ik regelmatig op uhm... 2 verschillende muziekforums (metal), 2 fotografieforums en verschillende vaksites over verpleegkunde en psychiatrie. Ik gebruik overal dezelfde naam, behalve hier, omdat ik het risico niet wil lopen dat iemand me aan mijn forumnaam herkent. :D Onze kinderwens is geen heel groot geheim, maar het lijkt me toch vervelend wanneer veel mensen er vanaf weten.

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik zit op deze en nog op een aantal kattenfora en een dierenforum.

Share This Page