Leuk (houten) binnenspeelgoed eerste verjaardag.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Paardenbloem, 17 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Mijn dochter is helemaal blij met de blokkentreinen. Superleuk!

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik heb net als groot cadeau een lage glijbaan besteld (voor binnen). Zal niet direct helemaal bruikbaar zijn voor hem maar wel snel genoeg. Zo lastig om iets te vinden als je al zo veel voor een net iets oudere broer hebt...

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Onze Wobbel heeft ook een viltlaag.

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Aa h, ik wist niet dat wobbel een viltlaag hebben. Dat maakt het al wel iets aantrekelijker ;)

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
  6. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Wobbel
    Grimms houten speelgoed (regenboog, poppetjes in bakjes)
    Way to play met autootjes erbij
    Keukentje Ikea is hier nog altijd een grote hit.

Een blokkentrein is ook leuk.

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
  8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  9. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Echt superbedankt allemaal, kiezen wordt er niet makkelijker op maar ik weet in ieder geval een beetje wat ongeveer goed in de smaak zou moeten vallen en wat niet.

Die Woezel en Pip dingen vind ik ook een goed idee want dat zijn leuke prijsjes voor iets om 'erbij' te doen.
    Al vind ik zelf die duurdere blokken en andere dingen van Janod, EverEarth, Grimm's etc. mooier, dat zal de kleine man hopelijk weinig uitmaken.

Keukentje vindt m'n man te meisjesachtig, wat ik echt heel kortzichtig vind maar ja het is ook wel zo leuk als we het allebei leuk vinden om te geven eigenlijk..

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
  11. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Wij hebben het keukentje van de Lidl. Stond bij dat het kwalitatief goed hout was. Nou ik weet niet welke maatstaven ze daarvoor gebruikt hebben want het is echt meuk.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Misschien helpt het als je zegt dat de meeste topkoks mannen zijn ;)
    Hier 3 zonen en het keukentje is echt zo'n hit! Sinds 1e verjaardag van jongste ook een wobbel, met vilt. Wat hier ook echt een succes is zijn dingen van toet toet auto... met batterijen maar juist die muziekjes vinden ze helemaal te gek. En ach, ze kunnen ook uit....

13. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Oe, dat is wel heel jammer! Hier 2 jongens (en dan echte jongens-jongens, die houden van bulldozers, hijskranen en een gereedschapskoffer), maar het keukentje is echt super leuk.

We hebben het overigens gekocht omdat we op de opvang zagen hoeveel plezier de oudste hieraan beleefde. We hebben ook een werkbankje, maar dat is veel minder interessant. Een keukentje heeft namelijk een kraan (leuk, zelf water in een beker doen en dan aan papa/mama geven), en.... deurtjes! Die heeeeeeel vaak open en dicht kunnen. Pannen er in, eierdoos er in, er weer uit, je snapt het.

Bovendien is de peutertijd echt een kopieer tijd. En een keukentje is zo dagelijks, dat ze heerlijk het dagelijks leven kunnen kopieren. Hij gaat regelmatig een eitje koken voor ons, en dan op een bordje, en dan aan papa en mama geven. Of thee zetten. Of koffie voor papa. Echt heel erg leuk!

De jongste, nét 1 jaar, kan goed staan bij het keukentje (hij kan nog niet lopen). En de deurtjes open en dicht doen gaat ook al prachtig. En dan daar weer alles in stoppen of uit trekken.

Echt, een keukentje is super leuk voor alle kindjes. Oók voor jongens :D

14. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij hebben deze pannenset gekocht: https://www.bol.com/nl/p/pannenset/1004004006939016/

Gender-neutraal, dus ook leuk voor een jongen ;) En het leuke is dat hij heel compleet is. Met een fluitketel, bordjes, bestel, glazen, etc. Eerlijkheidshalve vond ik de metalenpannen van ikea mooier, maar dat durfde ik niet aan ivm schade aan meubels. Deze plastic set is een prima alternatief :)

Deel Deze Pagina